حاشیه

قاچاقچی بودن پژمان جمشیدی همچنان پر طرفدارتر از طلاق احمد مهران‌فر

قاچاقچی بودن پژمان جمشیدی همچنان پر طرفدارتر از طلاق احمد مهران‌فر

ماهرخ عباسپور: در هفته‌ای که گذشت، «خجالت نکش ۲» به کارگردانی رضا مقصودی بعد از چند هفته پیاپی، هنوز جایگاهش را به عنوان سومین فیلم پرفروش حفظ کرده است. هنوز فیلمی نتوانسته در رقابت با آن موفق به تصاحب جایگاه سوم شود.

در هفته‌ای که گذشت سینماهای ایران ۲۵ میلیارد تومان فروختند که در مقایسه با هفته گذشته ۱۰ میلیارد کاهش داشته است. ۵۰۰ هزار نفر هم برای تماشای فیلم‌ها به سینما رفتند.

«پول و پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی این هفته در مقایسه با هفته قبل فروش به نسبت کمتری داشت، اما با این حال جایگاهش را در خانه اول جدول فروش حفظ کرد. این فیلم در هفته گذشته ۱۶۰ هزار مخاطب داشت

«تگزاس ۳» به کارگردانی مسعود اطیابی در هفته گذشته در صدر جدول قرار گرفت و با فروش ۲۱۰ میلیاردی کماکان پرفروش‌ترین فیلم امسال است.

فیلم «خجالت نکش ۲» با ۶۲ هزار مخاطب به کارگردانی رضا مقصودی، با فروش هفتگی  بیش از ۳ میلیارد تومان با اختلاف زیاد نسبت به «تگزاس ۳» در جایگاه سوم جدول فروش قرار گرفت.

«ملاقات با جادوگر» به کارگردانی حمید بهرامیان، با ۳۴ هزار مخاطب این هفته با حدود ۲ میلیاد فروش بازهم در جایگاه چهارم ایستاد.

قاچاقچی بودن پژمان جمشیدی همچنان پر طرفدارتر از طلاق احمد مهران‌فر

نگاهی به داستان فیلم‌ها 

در خلاصه داستان فیلم «پول پارتی » آمده: «تو زمونه‌ای که همه عاشق پولت میشن، عاشق خونه‌ات میشن، عاشق ماشین زیر پات میشن، یکی پیدا شده عاشق خودت شده!». این داستان به نویسندگی حسام سامری‌زاده، ماجرای دو دوست صمیمی را روایت می‌کند که از دل یک ماجرای فوتبالی وارد یک دردسر مالی و باندهای خلافکار می‌شوند.» این فیلم در دو روز و با فروش ۴۰ هزار بلیت در مجموع حدود ۳ میلیارد تومان درآمد برای خود ثبت کرده است.

«تگزاس ۳» از هشتم خرداد روی پرده سینماها رفت این فیلم به کارگردانی سید مسعود اطیابی درباره یک رابطه خانوادگی با بازی پژمان جمشیدی، سام درخشانی، مهدی هاشمی و ژاله صامتی است که اتفاق ها و رویدادهای زندگیشان با سرنوشت قاچاقچیان مواد مخدر گره خورده است.

«خجالت نکش۲» کار زوج اصلی فیلم به جدایی و طلاق می‌کشد. آنچه از تیزر فیلم مشخص است حضور این زوج روستانشین در شهر برای طلاق و جدایی است. خط داستانی که به نظر می‌رسد قنبر و صنم را از شیرینی و ساده بودن قسمت ابتدایی جدا می‌کند و به حاشیه هایی می‌کشاند. «خجالت‌ نکش ۱» در پس‌زمینه موافق فرزندآوری بود و حالا با جدایی قنبر و صنم باید دید که این تمرکز از فیلم برداشته می‌شود یا به شکل دیگری ادامه پیدا می‌کند.

فیلم سینمایی «ملاقات با جادوگر» که در سال ۱۳۹۸ تولید شده است. داستان فیلم «ملاقات با جادوگر» درباره‌ مردی به نام جناب سرهنگ است که در زندگی خود با مشکلات فراوانی روبروست. او در یکی از روزهای سخت زندگی‌اش، با شخصی به نام جادوگر آشنا می‌شود. جادوگر ادعا می‌کند که می‌تواند مشکلات جناب سرهنگ را حل کند، اما شرط‌هایی عجیب و غیرمعمولی برای این کار دارد. این آشنایی و اتفاقات پس از آن، زندگی جناب سرهنگ را به شکلی طنزآمیز و گاهی عجیب تغییر می‌دهد.

آمار کامل فروش سینماهای ایران تا ابتدای ۹ شهریور ۱۴۰۳ 

تگزاس سه ۲۱۳میلیارد تومان فروش در ۸۶روز

تمساح خونی ۱۶۷ میلیارد و ۹۰۰میلیون تومان فروش در ۱۶۴روز

مست عشق ۱۱۹میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان فروش در ۱۱۹روز

خجالت نکش دو ۷۹میلیارد تومان فروش در ۷۸روز

سال گربه ۶۴میلیارد و ۵۳۰میلیون تومان فروش در ۱۱۹روز

پول و پارتی ۶۰میلیارد تومان فروش در ۳۶روز

یادگار جنوب ۱۱میلیارد و ۳۰۰میلیون فروش در ۴۷روز

ملاقات با جادوگر ۸میلیارد و ۳۰۰میلیون فروش در ۲۲روز

ساعت۶صبح ۶میلیارد و ۵۰۰میلیون فروش در ۳۶روز

عطرآلود ۵میلیارد و ۹۰۰میلیون فروش در ۸۲روز

در آغوش درخت ۳میلیارد و ۳۰۰میلیون فروش در ۲۲روز

قلب‌رقه ۲میلیارد و ۶۰۰میلیون فروش در ۱۵روز

روزی روزگاری آبادان ۲میلیارد و ۳۰۰میلیون فروش در ۲۹روز

شور عاشقی ۱میلیارد و ۹۵۰میلیون فروش در ۶۴روز

آبی روشن ۹۶۷میلیون فروش در ۷۵روز

روایت ناتمام سیما ۸۱۵میلیون فروش در ۵۴روز

سفر پرماجرا ۲۶۰میلیون تومان فروش در ۱۵روز

مصائب شیرین دو ۱۶۵میلیون تومان فروش در ۳۶روز

کوچه ژاپنی‌ها ۱۴۶میلیون تومان فروش در ۷۸روز

این جمعیت قابل کنترل ۱۴۰میلیون تومان فروش در ۶۸روز

خانه شیشه‌ای ۲۳۰میلیون تومان فروش در ۸روز

سودابه ۹۰میلیون تومان فروش در ۸روز

۲۴۵۲۴۵

منبع:خبرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا