حاشیه

معرفی فیلم لتیان

معرفی فیلم لتیان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : معرفی فیلم لتیان

نام فیلم: لتیان 

سال انتشار: 1399

ژانر: درام

کارگردان: علی تیموری

تهیه کننده: مجید مطلبی

نویسنده: اکتای براهنی

 

 

 

بازیگران: 

پریناز ایزدیار

 

امیر جدیدی

 

سارا بهرامی

 

حسن معجونی

 

ستاره پسیانی

 

علیرضا ثانی فر

 

پارسا بیات

 

امیر جدیدی، سارا بهرامی و پریناز ایزدیار در نمایی از لتیان

 

خلاصه فیلم

لتیان یک سد است. سدی بر روابط انسانی. رودخانه‌های روابط پشت سدی ایستاده‌اند و راه بن‌بست است. یک نفر می‌خواهد این سد را بشکند اما خوب می‌داند که شکستن سد به این سادگی نیست. شهر خراب خواهد شد. تکلیف چیست؟

لتیان به شیوه سینمای اجتماعی امروز قصه‌اش را شروع می‌کند. چند جوان از قشر متوسطه جامعه برای سفری چندروزه عازم لواسان می‌شوند. سلما (پریناز ایزدیار) می‌خواهد نامزدش، عطا (امیر جدیدی) را با دوستانش آشنا کند. غافل از آنکه مانی (علیرضا ثانی فر)، همسر سابقش، مهمان ناخوانده این سفر است.

امیر جدیدی در نمایی از لتیان

درباره فیلم

لتیان فیلمی ایرانی به نویسندگی اکتای براهنی، کارگردانی علی تیموری و تهیه‌کنندگی مجید مطلبی محصول سال ۱۳۹۷ است. پریناز ایزدیار، امیر جدیدی، سارا بهرامی، حسن معجونی، ستاره پسیانی و علیرضا ثانی‌فر گروه بازیگران آن را تشکیل می‌دهند. این فیلم اولین نمایش عمومی خود را از ۲۳ مرداد ۹۹ در سینمای آنلاین فیلیمو و نماوا تجربه کرد و با فروش یک میلیاردی در اکران آنلاین، از پرفروش‌ترین فیلم‌های اکران آنلاین به شمار می آید.

سخن نهایی

از میان بازی‌های فیلم بهترین بازی برای حسن معجونی در نقش رضا است. معجونی که سابقه طولانی‌ای در تئاتر دارد هر بار در سینما نقشی را ایفا کرده درخشان ظاهر شده است. امیر جدیدی تقریبا نقش خود در فیلم «عرق سرد» را تکرار کرده است. پریناز ایزدیار در صحنه‌ای که در مونولوگش داستان سلما و مانی را شرح می‌دهد بسیار عالی است. سارا بهرامی هم بازی قابل قبولی دارد. در کل باید گفت: «لتیان» فیلم متوسطی است و ارزش یک‌بار دیدن را دارد.

منبع: انتخاب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا