حاشیه

بیوگرافی حسین زنگی آبادی کارگردان و بازیگر + ناگفته ها

بیوگرافی حسین زنگی آبادی کارگردان و بازیگر + ناگفته ها

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه با بیوگرافی کامل حسین زنگی آبادی کارگردان سینما ، تئاتر و تلویزیون به همراه عکس های خانوادگی و شخصی حسین زنگی آبادی با شما در نم نمک خواهیم بود.

زندگینامه حسین زنگی آبادی و همسرش(Hossein Zangi Abadi)

  • نام اصلی : حسین زنگی آبادی
  • متولد : 25 شهریور  1379 کرمان
  • زمینه فعالیت : سینما ، تئاتر و تلویزیون
  • پیشه : کارگردان و بازیگر
  • سالهای فعالیت : 1390 تاکنون

بیوگرافی کامل حسین زنگی آبادی

حسین زنگی آبادی متولد 25 شهریور  1379 در کرمان کارگردان سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است.بیوگرافی حسین زنگی آبادی کارگردان و بازیگر + ناگفته ها

بیوگرافی حسین زنگی آبادی کارگردان و بازیگر + ناگفته ها

حسین زنگی آبادی - Hossein Zangi Abadi

حسین زنگی آبادی – Hossein Zangi Abadi

شروع فعالیت

حسین زنگی آبادی کارگردان سینما از 11 سالگی وارد عرصه هنر شد و تا 14 سالگی در عرصه هنر به نواختن سازهای کوبه ای مشغول بود (از جمله درامز ، تمپو ، تمبک ، تومبا  و …) وی افزود چون به هنر هفتم و ماجرا جویی علاقه زیادی داشتم یک فیلم کوتاه به نام آه و آتش برای جشنواره استانی در کرمان ساختم  مقام آورد و همچنین این فیلم را در جشنواره فیلم کوتاه رشد شرکت دادم که در آنجا هم مقام آورد ، زنگی آبادی در ادامه افزود از آنجا بود استعداد خود را در سینما کشف کردم و به شکل حرفه ای و بدون وقفه وارد هنر هفتم شدم و تاکنون کارگردانی و نویسندگی را به دید شغل + علاقه شدید دیدم.

حسین زنگی آبادی

آثار

تاکنون 2 سریال  با نام های (شیر در دره ، خون خشخاش) و 4 فیلم سینمایی  (افسانه جونید ، خشخاش ، سالک ، مارزخمی) 53 فیلم کوتاه (آجان کشی ، باتلاق ، مینور  ، کمند ، موساد و…) و همچنان 14 مستند تولید کرده ام و همچنان بنده در کراچی پاکستان پروژه فیلم به نام داکو تولید کرده ام.

حسین زنگی آبادی

بازیگران مورد علاقه

من سبک بازیگرانی همچون جواد عزتی و امیر آقایی علاقه دارم و در فیلم خوب بد جلف و خواب زده بازی داشته ام و به سبک کارگردانی داوود میرباقری علاقه دارم و در آینده ای نه چندان دور  هدف دارم یک سریال به وسعت سریال سلمان فارسی تولید کنم.

هدف من در هنر هفتم

هدف من در هنر هفتم این است دغدغه فکری که آنالیز کرده ام و پیامد های مثبت در ذهن مخاطب میگذارد در فضای  اکسپریمنتال و در قالب سرگرم کننده به مخاطب هایم ارائه دهم تا بتونم در راستای اهداف بزرگ و دلیرانه کشورم ایران تلاش کرده باشم و گامی برداشته باشم. (این راه ادامه دارد)

حسین زنگی آبادی


منابع : نم نمک | حسین زنگی آبادی اینستاگرام/ حسین زنگی آبادی فیسبوک/ psdk ck’d Hfhnd/صفحه شخصی حسین زنگی آبادی/حسین زنگی آبادی ویکی پدیا/ حسین زنگی آبادی تلگرام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا