حاشیه

ایمانی خوشخو: متکی به حمایت‌های صنفی و مردمی بوده‌ایم

ایمانی خوشخو: متکی به حمایت‌های صنفی و مردمی بوده‌ایم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،به نقل از ستاد خبری اولین رویداد استارتاپی فیلمنامه‌نویسی،در این مراسم رئیس پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی با اشاره به مراسم تنفیذ ریاست جمهوری گفت: نکته‌ای که امروز در مراسم مطرح بود و با رویکرد چنین رویدادی نیز ارتباط دارد، تأکید بر سرمایهٔ نیروی انسانی است. 
در سال‌های گذشته تصور بر این بوده که همه چیز در تهران است و ذهن‌ها کمتر سمت شهرستان و نیروهای جوان رفته است. خوشبختانه ما به عنوان وظیفهٔ خود در پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی، جوانان را به میدان آوردیم. 
محمدحسین ایمانی خوشخو در ادامهٔ صحبت‌های خود با اشاره به اینکه اکنون ۱۶۰ شرکت در پارک حضور داشته و میانگین سنی افراد فعال زیر ۳۰ سال است، گفت: مجموع درآمدهایی که همین جوانان داشته‌اند در سال گذشته از ۱۰۰۰ میلیارد تومان نیز عبور کرد. شروع کار همهٔ این‌ها نیز مثل شما بود. یعنی ایده‌ای داشتند، آن را ارائه دادند و اساتیدی این ایده‌ها را بررسی کردند.

 

رئیس پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی ادامه داد: برخی از این ایده‌ها نیاز به زمان بیشتری داشت تا به بلوغ برسند و برخی دیگر نیز پذیرفته شدند، به پارک آمدند و پس از بلوغ از پارک رفتند.
محمد حسین ایمانی خوشخو با اشاره به افراد منتخب در این رویداد گفت: این فرآیند یک شروع است. شما ایده‌تان را ارائه داده‌اید و داوران درجه یک آن را بررسی می‌کنند، ممکن است یک عده انتخاب شوند و آن‌هایی که انتخاب نشدند نیز باید کار خود را ادامه دهند.
رئیس پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی در پایان با تشکر از خانهٔ سینما گفت:
ما هیچ پشتوانهٔ دولتی نداشتیم بلکه با همکاری‌های صنفی و مردمی جلو رفتیم و هنگامی که کار بر دوش صاحب آن باشد، این امید به وجود می‌آید که با تغییر مسئولین مسیر از بین نمی‌رود. 

۲۲۰۵۷

منبع:خبرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا