تصاویر شبیه سازی نقاشی ها و مجسمه ها قدیمی به صورت واقعی+عکس

تصاویر شبیه سازی نقاشی ها و مجسمه ها قدیمی به صورت واقعی+عکس

شبیه سازی نقاشی ها و مجسمه ها: هوش مصنوعی می‌تواند بسیاری از فرآیندهای موجود در کسب و کارها را به تنهایی انجام دهد، حجم کاری نیروهای انسانی را به طور چشمگیری کاهش دهد، بازدهی یک سازمان را افرایش دهد، در زمان و هزینه و بسیاری از منابع دیگر صرفه جویی کند و… . همه این‌ها از اهمیت هوش مصنوعی به خصوص برای کسب و کارها است. در این مطلب از سری مطالب فناوری در بخش تازه ها مجله خبری چشمک به ارائه تصاویر شبیه سازی نقاشی ها و مجسمه ها به صورت انسان واقعی پرداخته شده است.

هوش مصنوعی چیست؟

هوش مصنوعی به انگلیسی Artificial Intelligence که گاهی اوقات هوش ماشینی نامیده می‌شود، به هوشمندبودن به‌وسیله ماشین‌ها در شرایط مختلف، اطلاق می‌شود که در مقابل هوش طبیعی در انسان‌ها قرار دارد؛ به عبارت دیگر، هوش مصنوعی به سامانه‌هایی گفته می‌شود که می‌توانند واکنش‌هایی مشابه رفتارهای هوشمند انسانی از جمله، درک شرایط پیچیده، شبیه‌سازی فرایندهای تفکری و شیوه‌های استدلالی انسانی و پاسخ موفق به آن‌ها، یادگیری و توانایی کسب دانش و استدلال برای حل مسایل را داشته باشند.

تصاویر شبیه سازی نقاشی ها و مجسمه ها

شاید تا به حال افرادی را تصور کرده باشید که سال ها پیش زندگی می کردند و به این فکر می کردید که ممکن است چگونه به نظر می رسید. و این کاری است که هنرمند Hidreley Diao واقعا دوست دارد انجام دهد.

در این مطلب که با عنوان تصاویر شبیه سازی نقاشی ها و مجسمه ها با هوش مصنوعی در مجله خبری چشمک منتشر شده است، نگاهی به آثار این هنرمند می اندازیم.

Isaac Newton

سِر آیزاک نیوتُن[ب] (انگلیسی: Sir Isaac Newton؛ ۲۵ دسامبر ۱۶۴۲ – ۲۰ مارس ۱۷۲۶/۲۷) ریاضی‌دان، فیزیک‌دان، اخترشناس، متخصص الهیات و نویسنده (در روزگار خود شناخته شده به عنوان یک فیلسوف طبیعت) اهل انگلستان بود که به عنوان یکی از مؤثرترین دانشمندان کل تاریخ و یک شخصیت کلیدی در انقلاب علمی شناخته می‌شود. کتاب او اصول ریاضی فلسفه طبیعی که برای نخستین بار در سال ۱۶۸۷ منتشر شد، مبانی مکانیک کلاسیک را بنا نهاد. همچنین او سهم بزرگی در نورشناسی ایفا کرد. او و گوتفرید لایبنیتس، به‌طور همزمان و مستقل حساب دیفرانسیل و انتگرال را ایجاد کردند.

Vincent van Gogh

وینسنت وَن گوگ یا وینسنت ویلم فان خوخ[نکته ۲] (به هلندی: Vincent Willem van Gogh) (زادهٔ ۳۰ مارس ۱۸۵۳ – درگذشتهٔ ۲۹ ژوئیهٔ ۱۸۹۰) نقاش پست‌امپرسیونیسم هلندی بود که کار او تأثیر گسترده‌ای بر هنر سده ۲۰ (میلادی) داشت. کارهای او شامل شب پر ستاره، تک‌چهره، خودنگاره، چشم‌انداز، طبیعت بی‌جان، سرو، کشتزار گندم و گل‌های آفتابگردان است. او از کودکی به نقاشی علاقه داشت ولی تا اواخر دههٔ دوم زندگی‌اش نقاشی نکرد. او بسیاری از کارهای شناخته‌شده‌اش را در دو سال آخر زندگی‌اش تکمیل کرد. وی در یک دهه بیش از۲٬۱۰۰ کار هنری تولید کرد که شامل ۸۶۰ نقاشی رنگ روغن و بیش از ۱٬۳۰۰ نقاشی با آبرنگ، طراحی و چاپ می‌شود.

 

Nefertiti

 

Zeus

Napoléon Bonaparte

 

Marquise de Pompadour

Gaius Caesar

Ludwig van Beethoven

 

Michelangelo

 

Wolfgang Amadeus Mozart

 

Johann Sebastian Bach

 

Leonardo da Vinci

 Vasco da Gama

واسکو دا گاما (به پرتغالی: Vasco da Gama) (زاده ۱۴۶۹ – درگذشته ۱۵۲۴)، جهانگرد و کاشف پرتغالی بود که برای اولین بار از راه دریا از اروپا به هند رفت. او را از موفق‌ترین دریانوردان تاریخ می‌دانند. واسکو دو گاما نخستین فردی است که اروپا و آسیا را از طریق مسیری دریایی به هم پیوند داد که همین موضوع سرآغاز چندگانگی فرهنگی شد.

 

Aphrodite

آفرودیته یا آفرودیت یا آفرودیتا (به یونانی: Αφροδίτη)، که در اساطیر یونانی ملقب به الههٔ عشق، زیبایی و شور جنسی و در روم «ونوس» بوده، همچنین اسطوره آفرودیته هم به او نسبت داده شده‌است. آفرودیته جزو دوازده ایزد المپ‌نشین می‌باشد و گفته شده که او بخشایشگر زیبایی و جذب کنندهٔ جنسی بوده که بیشتر اوقات به صورت چهره‌ای با لبخند شیرین ترسیم شده، منبع دین او خارجی بوده و از جانب خاورمیانه یعنی از طرف قبرس و کوترا وارد یونان شده‌است.

 

Hercules

هراکلس (به یونانی: Ἡρακλῆς, Hēraklēs) به معنی شکوه هرا،نام بزرگترین پهلوان اسطوره‌ای یونان و روم باستان فرزند پادشاه خدایان زئوس و آلکمنه بود. او نام‌آورترین قهرمان اسطوره‌ای یونان است. او جد خاندانی سلطنتی به نام هراکلیدای، مظهر مردانگی و قهرمان المپ نشینان علیه هیولاهای زیرزمینی بود. هراکلس آخرین پسر فناپذیر زئوس و همچنین تنها کسی بود که از مادری فانی به دنیا آمده بود، و پس از مرگش تبدیل به خدا شد.

 

Cleopatra

 

Mona Lisa

Frida Kahlo

 

William Shakespeare

 

توجه این مطلب از سایت چشمک برداشته شده است و این رسانه هیچ مسئولیتی در قبال این متن ندارد

خروج از نسخه موبایل