معرفی سریال بافی قاتل خون‌آشام‌ها- Buffy the Vampire Slayer

معرفی سریال بافی قاتل خون‌آشام‌ها- Buffy the Vampire Slayer

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

  • نام سریال: بافی قاتل خون‌آشام‌ها- Buffy the Vampire Slayer 
  • خالق: جاس ویدون
  • سال پخش: ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۳
  • تعداد فصل‌ها: ۷
  • تعداد قسمت‌ها: ۱۴۴
  • ژانر: درام، اکشن و فانتزی
  • میانگین امتیازات Buffy the Vampire Slayer در IMDB: ۸.۳

 

 

بازیگران: سارا میشل گلر، نیکولاس برندون و آلیسون هانیگان و…

 

خلاصه سریال

داستان حول محور بافی سامرز می‌چرخد که آخرین نسل از زنان جوان «قاتل خون‌آشام‌ها» است. او باید همانند دیگر اعضای گروه خود، با خون‌آشام‌ها، دیوها و دیگر نیروهای تاریکی مبارزه کند. بافی در ابتدا یک زندگی معمولی می‌خواهد اما به مرور، متوجه می‌شود که باید سرنوشت خود را بپذیرد.

 

 

درباره سریال

فیلمنامه این سریال اکشن و فانتزی که شدیدا هم مورد استقبال قرار گرفته بود، براساس فیلمی با همین نام نوشته شده که در سال ۱۹۹۲ اکران شده بود. 

 البته اتفاقات آن فیلم خیلی در مرکز داستان این سریال قرار ندارد و صرفا از آن الهام گرفته شده است. در پخش اولیه، چهار تا شش میلیون بیننده پای تلویزیون می‌نشستند تا قسمت جدید این سریال را تماشا کنند. منتقدان و بینندگان خیلی زیادی آن را مورد تحسین قرار دادند و آن را از بهترین سریال های خارجی تمام شده دانستند.

 

«جاس ویدون» که از دیدن این همه دختر بلوند که در فیلم‌های ترسناک طعمه هیولاها می‌شدند تصمیم گرفت دست به ساخت یک فیلم سینمایی بزند که در آن یک دختر نوجوان بی‌باک و گروهی از همراهانش می‌توانند از خود در برابر این موجودات اهریمنی دفاع کنند. ساخت فیلم سینمایی بافی قاتل خون‌آشام‌ها محصول سال ۱۹۹۲ نهایتا به خلق سریالی به همین نام منتهی شد.

مجموعه تلویزیونی «بافی قاتل خون آشام ها» تا به امروز همچنان الهام‌بخش یک ژانر تلویزیونی به خصوص است و همچنان سریال‌های تلویزیونی شبیه به آن ساخته می‌شوند تا بتوانند جای خالی بافی را در تلویزیون پر کنند، هر چند هیچ‌کدام نتوانستند آن جذابیت بافی داشته باشند.

 

اما چه چیزی باعث می‌شود بافی قاتل خون‌آشام‌ها چنین سریال پرکشش و مفرحی باشد؟

گفته می‌شود بافی قاتل خون‌آشام‌ها یکی از آن سریال‌هایی است که تمام فصل‌هایش خوب از آب در آمده و بینندگانش را با خود به سفر پرماجرایی می‌برد که دائما در آن غافل‌گیر شده و هیچ‌وقت هم خسته و دل‌زده نمی‌شوند.

 

 

منبع: انتخاب

خروج از نسخه موبایل