تغییر چهره آزاده زارعی در اکران فیلم پول و پارتی+عکس و بیوگرافی

تغییر چهره آزاده زارعی در اکران فیلم پول و پارتی+عکس و بیوگرافی

آزاده زارعی در اکران فیلم پول و پارتی: آزاده زارعی متولد ۱۰ خرداد ۱۳۶۸ در اصفهان ، بازیگر و منشی صحنه است. وی فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی می باشد که با منشی گری شروع کرد سپس بعنوان بازیگر در نقش باران سریال آوای باران به شهرت رسید. تا انتهای مطلب بایوگرافی و همچنین جدیدترین عکس های آزاده زارعی در اکران فیلم پول و پارتی از سری مطالب بخش فرهنگ و هنر در مجموعه فیلم و سریال با مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: فرامرز قریبیان 83 ساله در کنار همسر باکلاس و خوش تیپش+عکس و بیوگرافی

عکس های آزاده زارعی در اکران فیلم پول و پارتی

ازاده زارعی در اینستاگرامش عکس های تولدش را همرسانی کرده است و در ذیل عکس ها نوشته است:

 

 

 

بیوگرافی آزاده زارعی

آزاده زارعی (زادهٔ ۱۰ خرداد ۱۳۶۸ در اصفهان) بازیگر و منشی صحنه در سینما و تلویزیون ایران است. او بازیگری را از سال ۱۳۸۹ با بازی در فیلم آمین خواهیم گفت به کارگردانی سامان سالور شروع کرد. نخستین کار او بازی در نقش اول فیلم سینمایی آمین خواهیم گفت ساختهٔ سامان سالور در نقش اصغر فرشته (یک پسر) بود و ورود خود به عرصهٔ سینما را با یک نقش خاص و اندامی به یاد ماندنی و سخت به رخ کشید.

سپس با ایفای نقش اول سریال آوای باران به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده به شهرت رسید و به «باران» و نیز «سیندرلای سینمای ایران» معروف شد. او قبل از ورودش به دنیای بازیگری فیلم‌های کوتاهی کارگردانی کرده وی همچنین دستی بر قلم دارد و شاعر نیز می‌باشد.

پدر آزاده زارعی در حرفه قلم زنی فعالیت میکند و در میدان نقش جهان اصفهان مغازه ای دارد که به قلم زنی مشغول است و مادرش خانه دار است. آزاده زارعی دو برادر دارد و تک دختر خانواده است. ارتباطش با برادرش احمد خیلی خوب و صمیمی است.

زارعی دستی نیز در هنر قلم‌زنی روی مس و نقره و برنج و طلا دارد که این کار را از پدرش آموخته‌است و آثار خود را در گالری‌های مختلف ایرانی و خارجی به نمایش گذاشته‌است. آزاده زارعی به ورزش نیز علاقه دارد و فوتسال بازی می‌کند و عضو تیم هنرمندان است.

شهرت

آزاده زارعی به دلیل بازی در سریال آوای باران در سال 1392 به کارگردانی حسین سهیلی زاده در نقش باران توانست خوش بدرخشد. او قبل از سریال آوای باران در اثری دیگر در نقش فرعی بازی کرده بود ولی به موفقیت چشمگیری نرسید. بعد از بازی در آوای باران به سیندرلای ایران معروف شد.

آزاده زارعی علاوه‌بر سریال آوای باران، سال 1393 در 25 سالگی در سریال مهر طوبی نیز بازی کرده است. در این سال‌ها آزاده زارعی با هنرمندان بسیاری تجربه‌ کار داشته است.

بازیگران فیلم پول و پارتی

پول و پارتی به کارگردانی سعید سهیلی و به تهیه کنندگی سینا مهراد از چهارشنبه 3 مردادماه در تمام سینماهای کشور اکران خواهد شد.

ساعد سهیلی، پردیس احمدیه، امیر جعفری، هادی کاظمی، نیوشا ضیغمی، آزاده زارعی ،مهدی هاشمی، داریوش فرهنگ، امیر حسین ساربان، شادی آهنگر، محمد متین محمدی، آریا نرج آبادی از بازیگران فیلم سینمایی پول و پارتی هستند.

خلاصه داستان فیلم پول و پارتی

در خلاصه داستان فیلم سینمایی پول و پارتی آمده است:تو زمونه‌ای که همه عاشق پولت میشن، عاشق خونه‌ات میشن، عاشق ماشین زیر پات میشن، یکی پیدا شده عاشق خودت شده!

توجه این مطلب از سایت چشمک برداشته شده است و این رسانه هیچ مسئولیتی در قبال این متن ندارد

خروج از نسخه موبایل