بیوگرافی و زندگینامه آزاده صمدی/ از این بازیگر چه می‌دانیم؟

بیوگرافی و زندگینامه آزاده صمدی/ از این بازیگر چه می‌دانیم؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نام: آزاده صمدی

تاریخ تولد: ۱۷ دی ۱۳۵۷ در لاهیجان

محل تولد: لاهیجان

پیشه: بازیگری

وضعیت تاهل: مجرد

همسر سابق: هومن سیدی

 

 

 

بیوگرافی

آزاده صمدی (زاده ۱۷ دی ۱۳۵۷ در لاهیجان) بازیگر تئاتر و تلویزیون ایرانی است. صمدی با بازی در مجموعه تلویزیونی راه بی‌پایان به شهرت رسید.

در مورد خانواده آزاده صمدی در این حد می‌دانیم که او عضو یک خانواده 5 نفره است و دو برادر کوچکتر از خود دارد؛ پدر آزاده صمدی بازیگر یا هنرمند نبوده و شغل آزاد دارد، همچنین مادر آزاد صمدی مددکار اجتماعی است.

 

عکس کودکی آزاده صمدی

 

تحصیلات آزاده صمدی

آزاده صمدی شاید جزو معدود بازیگرانی است که رشته تحصیلی‌اش مرتبط به شغل فعلی اوست؛ وی دارای مدرک کارشناسی رشته تئاتر از دانشگاه سوره است.

ازدواج و همسر آزاد صمدی

آزاده صمدی و هومن سیدی مدت‌ها پیش در سال 1385 با یکدیگر ازدواج کردند و پس از هفت سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند. آزاده صمدی و همسر سابقش تا به حال صحبتی در مورد علت طلاق خود نکرده و ترجیح دادند به این مسئله نپردازند.

موضوعاتی همچون آزاده صمدی و همسر جدیدش یا همسر دوم آزاده صمدی نیز از سوی شما مورد سوال بود که تاکنون هیچ تصویر یا خبر رسمی در این رابطه از سوی خانم بازیگر منتشر نشده است.

آزاده صمدی/عکس از مرضیه امیری و هومن سیدی همسر سابق اش

 

فرزند آزاده صمدی و هومن سیدی 

عناوینی همچون فرزند آزاد صمدی توسط کاربران فضای مجازی به وفور مورد جستجو قرار گرفته است و شایعاتی مبنی بر دختر آزاد صمدی و هومن سیدی نیز مدتی در فضای مجازی وجود داشت که هر دو این بازیگران مسئله را تکذیب کردند.

 

شروع فعالیت آزاد صمدی

آزاده صمدی کار خود را در دنیای بازیگری با دستیاری تئاتر آغاز کرد و در سال 1385 با بازی در سریال ما چند نفر برای اولین بار تجربه حضور مقابل دوربین را به دست آورد. اوج شهرت آزاد صمدی برای مخاطبان تلویزیون با نقش غزل توتونچی در سریال راه بی پایان شکل گرفت. خانم بازیگر در راه بی پایان همایون اسدیان با هومن سیدی هم‌بازی بود.

اولین فیلم سینمایی آزاد صمدی

فیلم آفریقا به کارگردانی هومن سیدی اولین تجربه آزاده صمدی در سینما بود که برای حضور در این فیلم سینمایی موفق به کسب دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره فجر شد.

آزاده صمدی و امیر جدیدی در نمایی از فیلم آفریقا

 

عکس سلفی آزاده صمدی در کنار نوید محمد زاده

منبع: انتخاب

خروج از نسخه موبایل