پدیده بی‌سابقه جذب سرمایه میلیاردی در فیلیمو! / کارمانی فضای پلتفرم‌ها را تغییر داد

پدیده بی‌سابقه جذب سرمایه میلیاردی در فیلیمو! / کارمانی فضای پلتفرم‌ها را تغییر داد

به گزارش خبرآنلاین براساس گزارش منتشرشده درباره وضعیت طرح‌های ارائه و بررسی شده در برنامه «کارمانی» حاکی است تا کنون ۱۴۳۹ نفر به میزان ۷۶ میلیارد تومان برای این طرح‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌اند. از ۷ طرح منتخب در برنامه، حمایت از ۶ طرح به طور کامل انجام شده است؛ اتفاقی که با شگفتی کارشناسان اقتصادی همراه بوده است. طرح‌های مورد حمایت مردم در این سرمایه‌گذاری در حوزه‌های متنوعی، چون «فناوری شیمی، نساجی، بازرگانی پزشکی، مشاوره مالی، فراوری الیاف اکریلیک، توسعه نیروگاه خورشیدی، تولید کاتالیست و…» بوده است.

در متفاوت‌ترین برنامه این روزهای شبکه نمایش خانگی که به صورت هفتگی از «فیلیمو» پخش می‌شود، کسب‌وکارهایی که واجد شرایط تامین مالی جمعی هستند، بعد از ارزیابی‌های فنی و نظارت‌های دقیق و اخذ مجوز شرکت فرابورس ایران، بر روی سکوی تامین مالی جمعی کارن‌کراد قرار می‌گیرند و به دنبال آن فرصت سرمایه‌گذاری برای مخاطبان برنامه امکان‌پذیر خواهد شد. کسب‌وکارها طرح خود را حداکثر در یک بازه یک‌ساله به اجرا درآورده و مشارکت‌کنندگان را با مدل مشارکت در درآمد، در سود خود سهیم می‌کنند.

استقبال گسترده مخاطبان فیلیمو در تامین سرمایه طرح‌های ارائه شده در «کارمانی» نشاندهنده اعتماد مردم و ظرفیت قابل تامل این پتلفرم برای عبور از سرگرمی‌سازی و نگاه جدی به حوزه‌های دیگر برنامه‌سازی و مشارکت‌های مردمی است.

۵۷۵۷

منبع:خبرآنلاین

خروج از نسخه موبایل