حسین جعفری بازیگر نقش یوزارسیف پس از 20 سال چیکار می کنه+ عکس و بیوگرافی

حسین جعفری بازیگر نقش یوزارسیف پس از 20 سال چیکار می کنه+ عکس و بیوگرافی

حسین جعفری بازیگر نقش یوزارسیف: این بازیگر نقش کودکی حضرت یوسف را بازی کرده است که با نقش آفرینی در این سریال به خوبی دیده شد. 20 سال از ساخت سریال یوسف پیامبر گذشته و حالا حسین جعفری بزرگ شده و حرفه فیلمسازی و بازیگری را با جدیت بیشتر ادامه می دهد. در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر در مجموعه فیلم و سریال مجله خبری چشمک می توانید با بیوگرافی حسین جعفری بازیگر نقش یوزارسیف، زندگی شخصی و هنری حسین جعفری و عکس های او بیشتر آشنا شوید.

 

بیوگرافی حسین جعفری بازیگر نقش یوزارسیف

حسین جعفری بازیگر نقش کودکی های حضرت یوسف متولد مرداد 1371 در فریدون کنار است. سید حسین جعفری در یک خانواده چهار نفره مذهبی و متدین متولد شده است، خانواده اش ابتدا نام دیگری برای او انتخاب کرده بودند اما از آنجایی که او در ماه محرم به دنیا آمده بود و در کودکی دچار یک بیماری شدید و خطرناک شده بود پدرش نذر کرد که اگر خوب شود اسم او را حسین بگذارند، بعد از خوب شدن خانواده نام او را به حسین تغییر دادند.

حسین جعفری از دوران کودکی با قرآن انس داشته و در زمینه تلاوت بسیار موفق بوده به همین دلیل از 5 سالگی مکبر و اذان گوی مسجد شد.ناگفته نماند که او در زمینه تحصیل نیز موفق بوده او در رشته ریاضی و فیزیک دیپلم گرفته و فارغ التحصیل رشته کارگردانی است. حسین جعفری تا پیش از انتخاب برای بازی در نقش کودکی حضرت یوسف به کلاس بازیگری نرفته بود و در این زمینه آموزش خاصی ندیده بود اما در مدرسه تئاتر کار می کرد.او در سال اول و دوم راهنمایی موفق شد که نمایشنامه ای بنویسد و البته به عنوان بازیگر هم در آن حضور داشت و به عنوان بازیگر برگزیده استان هم انتخاب شد.

ماجرای شروع بازیگری

در بهن ماه 1383 وقتی 12 ساله بود توسط پسر عمه خود مصطفی زمانی به فرج الله سلحشور کارگردان سریال یوسف پیامبر معرفی شد. حسین جعفری به پیشنهاد پسرعمه اش مصطفی زمانی به مرحوم فرج الله سلحشور کارگردان سریال معرفی شد و بعد از بعد تست و قبولی به عنوان نقش کودکی حضرت یوسف انتخاب شد. حسین جعفری در زمان انتخاب این نقش 12 سال داشت و تجربه حضور در هیچ فیلمی را هم در کارنامه اش نداشت اما توانست با بازی خوبش در این سریال به خوبی دیده شود.

حسین جعفری اکنون چه می کند؟

حسین جعفری تا کنون ازدواج نکرده و مجرد است. حسین جعفری بعد از بازی در نقش کودکی حضرت یوسف، در قاب تلویزیون دیده نشد، او این سال ها بیشتر مشغول نویسندگی و فیلم سازی بوده است. او در سال 1390 به عنوان تهیه کننده فیلم «زمزم رضوی» را ساخت. حسین جعفری در سال 1391 برای بازی در فیلم تلویزیونی «آخرین حامی» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد نگینی در نقش یک روحانی شیرازی ظاهر شد. به طور کلی آقای بازیگر در این دهه بیشتر مشغول به فیلمسازی بوده و در حال حاضر دور از فضای مجازی در حال فعالیت خارج از سینما می باشد.

همانطور که در قسمت بالا نیز گفته شد حسین جعفری بعد از بازی در نقش کودکی حضرت یوسف راه بازیگری و فیلم سازی را در پیش گرفت و در فیلم تلویزیونی «آخرین حامی» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد نگینی در نقش یک روحانی شیرازی به نقش آفرینی پرداخت. در کنار بازیگری او در زمینه فیلم سازی و تهیه کنندگی نیز فعال بوده و توانست در سال 90 فیلم «زمزم رضوی» را بسازد.

فیلم های حسین جعفری

  • سریال یوسف پیامبر
  • آخرین حامی
  • مجموعه تلویزیونی نسیم حوت
  • فیلم سینمایی تمارض

حسین جعفری در یوسف پیامبر

یوسف پیامبر مجموعه تلویزیونی ایرانی بر پایه داستان زندگی حضرت یوسف مطابق با روایت قرآن و منابع اسلامی، به نویسندگی و کارگردانی فرج‌الله سلحشور است که در ۴۵ قسمت از ۷ تیر ۱۳۸۷ تا ۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۸ از شبکه یک سیما پخش شد. این مجموعه در سال‌های بعد نیز بارها از شبکه آی فیلم بازپخش شده است. وقتی حسین جعفری دوازده ساله بود، توسط پسر عمه خود مصطفی زمانی به مرحوم فرج الله سلحشور معرفی شد و از میان حدود ۶۰۰ نفری که برای نقش کودکی و نوجوانی حضرت یوسف در سریال یوسف پیامبر تست داده بودند انتخاب شد.

سخت‌ترین سکانس در یوسف پیامبر

فکر کنم سخت‌ترین قسمت‌های سریال یوسف پیامبر از نظر من سکانس‌هایی بود که در چاه بودم و فیلمبرداری آن هم در فصل سرد زمستان بسیار سخت بود.

پیج اینستاگرام حسین جعفری بازیگر نقش یوزارسیف

متاسفانه اطلاعاتی درباره پیج اینستاگرام حسین جعفری بازیگر منتشر نشده، و به نظر می رسد که آقای جعفری هیچ صفحه ای در اینستاگرام نداشته باشد.

عکس های جدید حسین جعفری بازیگر نقش یوزارسیف

 

 

 

 

 

 

توجه این مطلب از سایت چشمک برداشته شده است و این رسانه هیچ مسئولیتی در قبال این متن ندارد

خروج از نسخه موبایل