بازیگر نقش یحیی بن زمزم در مختارنامه: گولم زدند! + فیلم

بازیگر نقش یحیی بن زمزم در مختارنامه: گولم زدند! + فیلم

حامد حدادی بازیگر نقش یحیی بن زمزم، سنتر باتجربه و نامدار بسکتبال ایران، سال ها قبل حضور در یک سریال تلویزیونی و پرطرفدار به نام مختارنامه را تجربه کرد. او در این سریال، نقش یحیی بن زمزم قصد داشت مختار ثقفی را از پیش روی بردارد اما در نهایت با ضربه مختار کشته شد. در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر در مجموعه فیلم و سریال مجله خبری چشمک با بیوگرافی کوتاه حامد حدادی بازیگر نقش یحیی بن زمزم همراه باشید.

حامد حدادی بازیگر نقش یحیی بن زمزم

حامد حدادی (زادهٔ ۲۹ اردیبهشت ۱۳۶۴) بازیکن بسکتبال اهل ایران است. حدادی نخستین لژیونر و بازیکن ایرانی بوده که در ان‌بی‌ای بازی کرده‌است. او با قد ۲٫۱۸ سانتیمتری، در پست سنتر بازی می‌کند.

او در تیم‌های پیکان، صباباتری، ملی حفاری اهواز، پتروشیمی بندر شاپور، مهرام، النصر امارات و ممفیس گریزلیز در ان بی ای بازی کرده‌است. او در سال ۲۰۱۳ به تورنتو رپتورز، تنها تیم کانادایی در ان بی ای پیوست؛ ولی به علت عدم اعطای ویزا از سوی دولت کانادا، حدادی به ناچار قرارداد خود را با تورنتو رپتورز فسخ کرد و با تیم فینیکس سانز در ایالت آریزونا به توافق رسید.[۴] حدادی در سال‌های ۲۰۰۷، ۲۰۰۹، ۲۰۱۳ و ۲۰۱۷ به عنوان باارزش‌ترین بازیکن آسیا انتخاب شد. او عضو باشگاه وال‌های آبی سیچوان در CBA نیز بوده است.

حدادی حالا و سال بعد از بازی در این سریال، می گوید که این نقش را در 17 سالگی و قبل از رسیدن به شهرت بازی کرده بود و به او وعده داده بودند که مختار را می کشد!

حدادی می گوید این سریال، 10 سال بعد و زمانی که به شهرت رسیده بود به نمایش درآمد و فقط شاهد کشته شدن خود به دست مختار بود.

 

فیلم حامد حدادی بازیگر نقش یحیی بن زمزم

 

دانلود ویدیو

توجه این مطلب از سایت چشمک برداشته شده است و این رسانه هیچ مسئولیتی در قبال این متن ندارد

خروج از نسخه موبایل