بیوگرافی الیکا ناصری بازیگر “سریال یاغی” + عکس های مدلینگ اش

بیوگرافی الیکا ناصری بازیگر “سریال یاغی” + عکس های مدلینگ اش

الیکا ناصری متولد دهه هشتاد می باشد که در دو اثر تصویری بازی کرده است، او سابقه بازی در تئاتر را دارد و در سال 1388 در فیلم میان ماندن و رفتن به کارگردانی بهروز شعیبی ایفای نقش کرده اما سریال یاغی اولین نقش جدی و مهم او می باشد. در ادامه این مطلب  بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در محموعه فیلم و سریال با بیوگرافی الیکا ناصری و عکس های مدلینگ او همراه باشید.

بیوگرافی الیکا ناصری

الیکا ناصری در سال 1381 در شهر تهران متولد شده است. درمورد خانواده و زندگی شخصی الیکا ناصری اطلاعات دقیقی در دسترس نیست. این بازیگر جوان سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان از کودکی وارد دنیای بازیگری شده است. به نظر می رسد او از عرصه تئاتر وارد دنیای تصویر شده است.

الیکا ناصری از طرفداران تیم استقلال و عاشق رنگ آبی است و  به کتاب خواندن علاقه خاصی دارد. این بازیگر دهه هشتادی جوان پر انگیزه در در سریال پرطرفدار یاغی در نقش ابرا و نقش مقابل علی شادمان به نقش آفرینی پرداخت. به واقع سریال باغی اولین حضور پررنگ او در عرصه تصویر محسوب می شود.

شروع فعالیت هنری

فیلم میان ماندن و رفتن به کارگردانی بهروز شعیبی اولین تجربه جدبی و مهم الیکا ناصری است.در سال 1388 زمانی که الیکا 7 سال داشت، برای بازی در فیلم میان ماندن و رفتن انتخاب شد. الیکا ناصری با اینکه سن کمی داشت اما به خوبی توانست در کنار بازیگرانی همچون ساعد سهیلی، جواد عزتی، محمود جعفری، فریبا جدیکار، رضا رادمنش، گلاره عباسی، مهدی باطبی، سجاد دیرمینا، مصطفی ساسانی و …به نقش آفرینی بپردازد.

الیکا ناصری در حضور دوم در نقش دختری جوان به نام ابرا در سریال یاغی حضور پیدا کرد. سریال یاغی ژانر درام اجتماعی دارد که از اردیبهشت ماه 1401 پخش شد. بازیگر جوان و نوظهور در حال حاضر کارنامه هنری درخشانی ندارد، اما قطعا او یکی از استعدادهای درخشان در آینده سینما و تلویویون در ایران است. اگرچه الیکا ناصری فیلم های کمی در کارنامه خود دارد اما در نقش ابرا در سریال یاغی در کنار طناز طباطبایی و پارسا پیروزفر و علی شادمان توانست بازی بسیار قابل قبولی را ارئه دهد.

الیکا ناصری در فیلم میان ماندن و رفتن

فیلم سینمایی میان ماندن و رفتن به ‌کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه کنندگی حمید مولوی است که بازیگرانی مانند محمود جعفری، فریبا جدیکار، گلاره عباسی، ساعد سهیلی، جواد عزتی، رضا رادمنش و مصطفی ساسانی، الیکا ناصری و… در آن به ایفای نقش و بازیگری پرداخته‌اند.

الیکا ناصری سال 1388 اولین فعالیت جدی بازیگری خود را در فیلم میان ماندن و رفتن تجربه کرد.ه در داستان فیلم میان ماندن و رفتن آمده است که:

مجید نان آور خانواده ای پنج نفره است که سرپرست آن در پی وقوع حادثه ای زمینگیر شده است و با پارچه نویسی تلاش میکند تا بخشی از بار مجید را بر دوش کشد اما پسر ارشد خانواده منصور، او را ترغیب میکند تا غیر قانونی از مرز جنوبی خارج شده و با کار در کشورهای شیخ نشین پول بیشتری را روانه خانه کند….

الیکا ناصری در سریال یاغی

سریال یاغی اثری در ژانر درام اجتماعی به کارگردانی محمد کارت بر اساس رمان «سالتو» اثر مهدی افروزمنش است که روایتگر زندگی کشتی‌گیر جوان و نابغه‌ای است که با قبول پیشنهاد حمایت مالی از سوی یک مرد ثروتمند، به راه خلاف کشیده می‌شود.

در این سریال آبان عسکری ، الیکا ناصری ، امیر جعفری ، پارسا پیروزفر ، طناز طباطبایی، فرهاد اصلانی ، علی شادمان ، نیکی کریمی ، عباس جمشیدی ، مه لقا باقری و… بازی کرده اند.

در سریال یاغی الیکا ناصری نقش ابرا را بازی می کند، دختری که خانواده اش قصد مهاجرت به آلمان را دارند اما او عاشق جوانی به نام جاوید با بازی علی شادمان که از طبقه پایین جامعه می باشد، است ، در این میان اصرار مادر ابرا برای بردن او به آلمان باعث خودکشی ابرا می شود و….

فیلم شناسی الیکا ناصری

  • میان ماندن و رفتن:بهروز شعیبی ، 1388
  • یاغی:محمد کارت ، 1401

عکس های مدلینگ البکا ناصری

 

 

 

 

 

توجه این مطلب از سایت چشمک برداشته شده است و این رسانه هیچ مسئولیتی در قبال این متن ندارد

خروج از نسخه موبایل