سوری دختر تام کروز، فارغ التحصیلی و تغییر نام خانوادگی اش+عکس

سوری دختر تام کروز، فارغ التحصیلی و تغییر نام خانوادگی اش+عکس

سوری دختر تام کروز: مراسم فارغ‌التحصیلی دختر مشترک تام کروز و کیتی هولمز، در حالی برگزار شد که نام او به جای سوری کروز، سوری نوئل خوانده شد. سوری دختر تام کروز نام خانوادگی پدرش را کنار گذاشته و امیدوار است به دور از مرکز توجه به زندگی آرام خود ادامه دهد. سوری کروز از دوان کودکی خود و پس از طلاق مادر و پدرش بدون ملاقات با پدرش بزرگ شده است. حالا این دختر جوان فامیلی خود را عوض کرده است و می‌خواهد به دور از کانون توجه زندگی کند.

در ادامه با مطلب بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در مجموعه فیلم و سریال تغییر نام خانوادگی سوری دختر تام کروز همراه باشید.

سوری دختر تام کروز

سوری که از بدو به دنیا آمدن در تیررس خبرنگاران و رسانه‌ها قرار داشت، پس از طلاق پدر و مادرش در سال ۲۰۱۲‌ و کم کار شدن خود خواسته کیتی هولمز در سینما از پدرش دور شد و در نهایت در ۱۸ سالگی، خواهان حذف نام کروز از فامیلی خود شد. تام کروز طی این سال‌ها به دلیل عضویت در فرقه‌ای خاص، اجازه دیدن دخترش را ندارد و در کنار او دیده نشده است.

این پدر و دختر سال‌هاست که یکدیگر را ندیده‌اند و آقای بازیگر ماه گذشته در جشن تولد 18 سالگی سوری حضور نداشت. سوری هیچ علاقه‌ای به شهرت و سبک زندگی افراد مشهور ندارد. سوری دختر تام کروز و کیتی هولمز، دومین همسر آقای بازیگر است و زمانی معروف‌ترین دختر بود.

این دختر 18 ساله هیچ علاقه‌ای به زندگی پر زرق و برق پدر و مادرش ندارد. کیتی هولمز نیز یک بازیگر مشهور است اما اهمیت زیادی به حریم خصوصی خود می‌دهد.

سوری پس از تولد 18 سالگی خود نام خانوادگی مشهور «کروز» را کنار گذشت و از آن زمان از نامی مرتبط با مادرش استفاده می‌کند. سوری اکنون از نام سوری نوئل استفاده می‌کند. نام کیتی هولمز در واقع «کیتی نوئل هولمز» است. تام اخیراً در حالی که مشغول فیلمبرداری در لندن بود، پس از از دست دادن جشن تولد 18 سالگی دخترش، احساس گناه کرده است.

بر طبق قرارداد طلاق تام کروز و کیتی هولمز خانم بازیگر سرپرستی کامل تنها دخترشان را برعهده گرفت. تام کروز اعتراف کرده است این قرارداد را قوبل کرد تا به سوری و مادرش اجازه دهد زندگی آرام خود را بگذرانند زیرا این همان چیزی بود که کتی می‌خواست.

مدتی پیش نیز تعدادی از فرزندان مشترک آنجلینا جولی و برد پیت که پس از طلاق والدین، پیش مادرشان زندگی می‌کنند، درخواست حذف نام فامیلی پدرشان پیت از نام خود را به سرانجام رساندند.

علت اصلی تغییر نام خانوادگی سوری دختر تام کروز

گزارش ها حاکی از آن است که تغییر نام سوری برای ادای احترام به مادرش، کیتی هلمز است. کیتی او را بدون دخالت زیاد تام بزرگ کرد.

یک منبع ناشناس نزدیک به سوری فاش کرد که استفاده از نام میانی مادرش “نوئل” راهی برای “تمجید” از مادرش است. همچنین این باور وجود دارد که این نام جدید به او کمک می‌کند تا در دانشگاه خودش بهتر عمل کند، جایی که او دائماً به عنوان دختر یک ستاره مشهور سینما شناخته نمی‌شود. همانطور که سوری وارد بزرگسالی می شود، به نظر می رسد که او می خواهد هویتی را که بر اساس شایستگی های خودش ساخته شده باشد، بدست آورد.

توجه این مطلب از سایت چشمک برداشته شده است و این رسانه هیچ مسئولیتی در قبال این متن ندارد

خروج از نسخه موبایل