باران کوثری هم ممنوع‌التصویر است هم ممنوع‌الخروج هم ممنوع‌الپوستر/ ارشادی‌ها علاقه‌ای به فیلمسازی رخشان بنی‌اعتماد نداشتند! 

باران کوثری هم ممنوع‌التصویر است هم ممنوع‌الخروج هم ممنوع‌الپوستر/ ارشادی‌ها علاقه‌ای به فیلمسازی رخشان بنی‌اعتماد نداشتند! 

وی در گفت‌وگو با خبرآنلاین، گفت با اشاره به انتخاب مسعود پزشکیان به ریاست‌جمهوری، تأکید کرد: به نظر این اتفاق می‌تواند منجر به یک انفجار امید در سینما و فرهنگ ما شود. همین امروز، این اتفاق بسیاری از حوزه‌ها را زیر و رو کرده است. به این انتخاب و تحول بسیار خوش‌بین هستم و قطعا امثال ما هم به میدان خواهیم آمد. در همین مدت جلسه‌ای هم با آقای پزشکیان داشتیم و خیلی از حرف‌هایی که در دل‌مان بود را به ایشان هم زدیم.

کوثری با اشاره به ساخت فیلم «رگ‌های آبی» درباره فروغ فرخ‌زاد گفت: من شخصا فیلم خود را در همان شرایط هم ساخته‌ام اما قطعا در دوران جدید، هم خودم و هم خانم بنی‌اعتماد حضور جدی‌تری در میدان خواهیم داشت. اینکه فیلم «رگ‌های آبی»‌ هنوز اکران نشده هم دلیلش ممنوع‌التصوری باران است. باران کوثری امروز علاوه‌بر ممنوع‌التصویری، ممنوع‌الپوستر و ممنوع‌الخروج هم هست و به همین دلیل شخصا فیلم را به جشنواره تورنتو بردم و آنجا فیلم را اکران کردیم. با وجود همه این محدودیت‌ها همین فیلم را هم در آینده اکران خواهیم کرد.

وی افزود: در دولت مسعود پزشکیان تا زمانی که افراد مرتجع بخواهند دوباره به‌خودشان بیایند و مجدد در برابر ما سنگ‌اندازی کنند، سینما مسیر خودش را پیدا خواهد کرد و باردیگر فرصت تنفس پیدا خواهیم کرد. کمااینکه همین امروز هم فیلمسازان مشغول کار شده‌اند و من به‌شدت به این شراط خوش بین هستم.

۵۷۵۷

منبع:خبرآنلاین

خروج از نسخه موبایل