اقتصاد

بازار اخیراً ناپایدار بوده است آیا قیمت TON می تواند سطح حمایت 5 دلاری را حفظ کند؟

بازار اخیراً ناپایدار بوده است آیا قیمت TON می تواند سطح حمایت 5 دلاری را حفظ کند؟

Bijie.com گزارش داد:

بعد از اینکه بیت کوین در سطوح بالا نوسان کرد، در آخر هفته به ریزش خود ادامه داد و سپس بدبینی ادامه یافت، شاخص وحشت و حرص به 26 کاهش یافت که کاهش قابل توجهی از 55 هفته گذشته بود. چنین احساساتی به وجود می آید زیرا همه نگران نقدینگی هستند. بعد از ICO و VC، همه شروع به استقبال از مدل PVP کردند. آنها نگران بودند که صنعت نوآوری نکند و نتواند به رشد خود ادامه دهد. قیمت تن در هفته گذشته پس از کاهش 16.26 درصدی در هفته گذشته، 10.23 درصد کاهش یافت.

عملکرد قیمت تون کوین

قیمت تونکوین پس از آزادی پاول دوروف با وثیقه 5.56 میلیون دلاری، بالاتر از مرز 5 دلار روانی تثبیت شد. پس از افت 24 درصدی در سه روز و سقوط به مرز 5 دلار، روند نزولی مشهود بود و نوسانات افزایش یافت که نشانه سقوط بود.

nOKyO8iHPFC1YEu8H50l0udKgYcDx8GhK5Whc3to.png

Toncoin در روز یکشنبه 4.43% سقوط کرد که باعث نوسانات زیادی در کندل‌ها شد. با این حال، ادامه حمایت در سطح حمایت 5 دلار همچنان از قیمت حمایت می کند و ادامه روند نزولی را به تاخیر می اندازد.

در نمودار 4 ساعته، کاهش چرخه منفی در الگوی مثلثی را که در این محدوده جانبی تشکیل شده است توضیح می دهد. با پایین آمدن مثلث، اقدام قیمت TON هشدار می دهد که رالی شکست، فاز نزولی را گسترش خواهد داد.

شاخص‌های فنی:

EMA: واگرایی صعودی از خط RSI نشان‌دهنده یک بازگشت بالقوه با شتاب کافی برای حرکت فراتر از خط روند بالایی است.

EMA: علاوه بر این، تأثیر نزولی روی آلت‌کوین منجر به تلاقی مرگ بین 50 و 200 EMA در نمودار 4 ساعته شد. در نمودار روزانه، EMA 50D و 200D در آستانه یک تلاقی مرگ قرار دارند که نشان دهنده یک معکوس روند نزولی است.

با این حال، اقدام قیمت TON در برابر تحولات خبری در مورد Durov بسیار حساس است.

آیا تون پشتیبانی زیر 5 دلار پیدا خواهد کرد؟

بر اساس سطوح فیبوناچی، مقاومت به ترتیب در 5.80 دلار و 6.59 دلار در سطوح 23.60 درصد و 50 درصد فیبوناچی قرار دارد. علاوه بر این، افزایش قیمت TON ممکن است در 50 EMA در 5.55 دلار مقاومت پیدا کند. از جنبه نزولی، حمایت زیر سطح روانی 5 دلار در 4.31 دلار و 3.49 دلار قرار دارد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا