اقتصاد

بیت کوین همچنان سقوط می کند و هراس بازار گسترش می یابد سرمایه گذاران خرده فروشی چگونه می توانند خود را نجات دهند؟

بیت کوین همچنان سقوط می کند و هراس بازار گسترش می یابد سرمایه گذاران خرده فروشی چگونه می توانند خود را نجات دهند؟

Bijie.com گزارش داد:

سپتامبر اینجاست، با انتظارات خوبی برای “نه طلایی و ده نقره ای”، اما شروع آرام نیست: من در روز اول پول از دست دادم، و همچنان در روز دوم ضرر کردم. بیت کوین به سقوط خود ادامه می دهد، ارزهای اصلی مانند اتریوم، SOL و BNB همگی سقوط کرده اند و آلت کوین ها نیز در حال زاری هستند. به نظر می رسد در این ماه 28 روز بازنده دیگر وجود داشته باشد.

در میان همه ارزها، $PEOPLE محبوب‌ترین ارز است، اما بیشترین کاهش را نیز داشته است. به نظر می رسد بانکداران می خواهند سرمایه گذاران خرد را کاملاً ناامید کنند و دست های خود را بشویند تا رودخانه هایی از خون جاری شود. آیا هنوز $DOGS را نگه می دارید؟ به عنوان رهبر میم کوین ها، $PEPE نیز با سقوط اعتماد مواجه است و اکثر سرمایه گذاران صبر و اعتماد خود را از دست داده اند.

بازار مملو از صداهای نزولی است که درک آن کار دشواری نیست. طبق قوانین گذشته، نزول های منفی معمولاً با کاهش شدید خاتمه می یابند و پس از آن ممکن است سقوط متوقف شود و دوباره به عقب برگردد. بنابراین، بسیاری از مردم منتظر رسیدن این سقوط هستند. علاوه بر این، عملکرد شهریور ماه در چند سال گذشته چندان خوب نبوده است، بنابراین بسیاری از مردم نسبت به بازار این ماه بدبین هستند. اما نزولی بودن به معنای کوتاه آمدن نیست. بنابراین، ایمن ترین استراتژی ممکن است منتظر ماندن و دیدن باشد، نه طولانی و نه کوتاه.

شاخص وحشت بازار به عدد 28 رسیده است و وحشت بازار آشکار است. برخی از مردم اغلب به BTC 40000 می گویند و سپس می گویند BTC 38000 چه تره. با نگاهی به چند ماه گذشته، در ژانویه مطمئن بودم که 10 برابر درآمد خواهم داشت، در ماه مارس، من فکر می کردم که اصلاحات در بازار عادی است در ماه مه، من فکر کردم که مشکلی ندارد که 10 بار مصالحه کنم، در ژوئن او گفت که در واقع 5 بار خوب است، در ماه ژوئیه شروع به احساس سردرگمی کرد، و در ماه اوت پرسید که آیا بازار صعودی هنوز می تواند سرمایه را بازیابی کند. ? تعقیب در نقاط بالا و برش در نقاط پایین، می خواهید پول خود را پس بگیرید؟ شما خوش شانس هستید اگر تمام پول خود را از دست ندهید.

در این مرحله، اکثر سرمایه‌گذاران خرده‌فروش سردرگم هستند، آنها نمی‌دانند که آیا باید گوشت را بخرند یا خیر. افرادی که زمانی قاطعانه به نگهداری مرده اعتقاد داشتند، اکنون نزولی هستند، که ضربه سنگینی برای کسانی است که هنوز در نگهداری مرده هستند. هیچ کس دیگر نمی تواند ایمان خود را پر کند و آنها فقط می توانند برای حفظ موقعیت خود به خود تکیه کنند. در این مورد، شاید چشم پوشی از تماشای بازار و دراز کشیدن صاف بهترین انتخاب باشد.

بازار فعلی اساساً یک روند شوک را نشان می‌دهد، اگرچه نوسانات زیادی در خطوط ماهانه و هفتگی وجود دارد، اما همچنان یک الگوی شوک بزرگ است. این روند کنترل آن را برای اکثر سرمایه گذاران خرد دشوار می کند و سردرگمی همه جدی تر می شود.

f3a8aa47c745d3cf2c43338b32dd8dcc.png

صبر کن! قبل از سحر زمین نخورید اگرچه نزول بازار باعث شد بسیاری از مردم متحمل ضررهای سنگین شوند و حتی شروع به شک کردند که آیا بازار صعودی به پایان رسیده است، اما زمانی که آنها بازار را به دلیل انحلال یا توقف ضرر ترک کردند، ممکن است هر زمان که بخواهند بازگشت دوباره آغاز شود. این تعجب آور نیست، این آزمایشی از طبیعت انسان است. پس از ورود ETF ها به بازار، روش های معاملاتی امسال دیگر حقه های کوچک گذشته نیستند.

لطفاً با احتیاط عمل کنید. کمتر حرکت کن و بیشتر تماشا کن فقط اونایی که تا آخر پشتکار داشته باشن.

به صفحه اصلی بیایید و با هم بازی کنید~

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا