اقتصاد

بایننس و بای‌بیت محصولات احتمالی استیکینگ مایع سولانا را معرفی می‌کنند

بایننس و بای‌بیت محصولات احتمالی استیکینگ مایع سولانا را معرفی می‌کنند

صرافی‌های رمزنگاری Binance و Bybit به راه‌اندازی یک محصول جدید مرتبط با Solana اشاره کرده‌اند، که این گمانه‌زنی را برانگیخته است که ممکن است وارد بازار سهام مایع Solana شوید.

در ۲۹ اوت، حساب رسمی X Binance پست کرد رمزی پیام “BNSOL” و سپس “به زودی” در یک نظر بعدی.

کمی پس از آن، Bybit از معرفی یک محصول جدید، “bbSol” در پلتفرم خود، در بیانیه:

“ما از یک 👶 جدید برای خانواده #bbSOL استقبال می کنیم.”

اگرچه هیچ یک از صرافی‌ها جزئیات خاصی در مورد محصول ارائه نکردند، اما جامعه ارزهای دیجیتال به سرعت حدس زدند که این پست‌ها نشان‌دهنده انتقال به بخش سهامداری مایعات سولانا، احتمالاً از طریق مشارکت با پروتکل استکینگ مایع مبتنی بر Solana، Sanctum است. /p>

نه Binance و نه Bybit به درخواست CryptoSlate برای نظر در زمان انتشار پاسخ نداده‌اند.

Staking مایع

برخلاف سهام‌گذاری سنتی، < a href="https://cryptoslate.com/cryptos/liquid-staking/">ذخیره مایع به کاربران این امکان را می دهد که بازدهی بیشتری کسب کنند و در عین حال نقدینگی خود را از طریق یک توکن مشتق برای فعالیت های DeFi حفظ کنند. طبق داده DefiLlama، پروتکل‌های این بخش مجموعاً بیش از 42 میلیارد دلار ارز دیجیتال را با Ethereum-متمرکز Lido در بازار پیشرو است.

با این حال، اخیراً به دلیل فعالیت‌های رو به رشد DeFi در بلاک‌چین Solana، علاقه به استیکینگ مایع Solana افزایش یافته است.

داده‌ها از Dune Analytics نشان می‌دهد که بیش از 4 میلیارد دلار از توکن‌های SOL در حال حاضر از طریق پلتفرم‌های استیکینگ مایع به اشتراک گذاشته می‌شوند. با این حال، این تنها حدود 7 درصد از کل ارزش بازار توکن های سهام سولانا را تشکیل می دهد که در زمان نگارش این مقاله 62 میلیارد دلار بود.

Staked Solana
Solanas Staked Token Market منبع Dune Analytics

این شکاف پتانسیل رشد قابل توجهی را در بازار سهام مایع سولانا نشان می دهد. اگر بایننس و بای‌بیت محصولات استکینگ مایع مبتنی بر SOL را راه‌اندازی کنند، می‌تواند گسترش بخش را تسریع کند و دسترسی خرده‌فروشی به بازار را افزایش دهد.

به‌خصوص، تام وان، تحلیلگر 21Shares، قبلاً اشاره کرد که رشد بخش می تواند تأثیر گسترده تری بر اکوسیستم DeFi Solana داشته باشد. او بیان کرد:

“رونق در LST ها قطعا می تواند به آن دامن بزند رشد DeFi در Solana!»

در این مقاله ذکر شد

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا