اقتصاد

مدیر عامل OpenSea قول داد با 5 میلیون دلار صندوق دفاعی با سرکوب NFT SEC مبارزه کند.

مدیر عامل OpenSea قول داد با 5 میلیون دلار صندوق دفاعی با سرکوب NFT SEC مبارزه کند.

مدیر عامل

OpenSea، دوین فینزر، اعلام کرد که این شرکت اعلامیه ولز را از اوراق بهادار ایالات متحده دریافت کرده است. کمیسیون بورس (SEC) زیرا تنظیم کننده NFT ها را در اوراق بهادار پلتفرم خود در نظر می گیرد.

در بیانیه ای در 28 اوت در X، فینزر از اقدام گسترده SEC علیه سازندگان و هنرمندان ابراز شگفتی کرد. او گفت::

“ما از SEC شوکه شدیم چنین حرکت گسترده ای را علیه سازندگان و هنرمندان انجام دهید. اما ما آماده‌ایم که بایستیم و بجنگیم.”

5 میلیون دلار صندوق

فینزر تاکید کرد که حرکت SEC به سرزمین‌های ناشناخته می‌رود. او هشدار داد که هدف قرار دادن NFT ها می تواند نوآوری را در مقیاس بزرگتر خفه کند و معیشت صدها هزار هنرمند و خالق آنلاین را به خطر بیندازد.

او همچنین خاطرنشان کرد که بسیاری از آنها منابع لازم برای دفاع از خود را ندارند. به همین دلیل، OpenSea برای کمک به پوشش هزینه های قانونی سازندگان و توسعه دهندگان NFT که اعلامیه Wells را از تنظیم کننده مالی دریافت می کنند، 5 میلیون دلار متعهد شده است.

Finzer استدلال کرد که NFT ها اساساً محصولات خلاقانه هستند، از جمله هنر، کلکسیون، آیتم های بازی های ویدئویی، نام های دامنه، و بلیط های رویداد. او تاکید کرد که هنر دیجیتال نباید مانند ابزارهای مالی مانند تعهدات بدهی وثیقه ای تنظیم شود.

مدیر عامل OpenSea ابراز نگرانی کرد که تهدیدات نظارتی می تواند سازندگان را از ساخت هنر دیجیتال منصرف کند.

Wells توجه کرد.

اعلامیه Wells صادر شده برای OpenSea نشانگر ادامه سرکوب نظارتی در دارایی های دیجیتال در ایالات متحده.

جاناتان مان، همچنین به عنوان Songadayman

شناخته می شود.، اخیرا ثبت شد شکایتی علیه کمیسیون بورس و اوراق بهادار در رابطه با برخورد احتمالی آن با NFTها به عنوان اوراق بهادار. او نگران است که رویکرد SEC بتواند خلاقیت و نوآوری را خفه کند. او به CryptoSlate گفت،

“دقیقاً به همین دلیل است که ما شکایت می کنیم. تنظیم از طریق اجرا کار نمی کند. این بسیار ناعادلانه است.»

یک اطلاعیه ولز یک اعلامیه اولیه توسط SEC است که قصد آن را برای توصیه اقدامات اجرایی نشان می دهد. این اخطار به گیرنده اجازه می‌دهد قبل از اینکه هزینه‌ها به طور رسمی پیشنهاد شود، پاسخ دهد.

در طول سال گذشته، SEC اعلامیه به چندین شرکت مرتبط با رمزنگاری، از جمله Robinhood، Paxos، و Uniswap Labs. با این حال، اطلاعیه به OpenSea اولین بار است که به یک شرکت مرتبط با NFT ارسال شده است و نشان می دهد که تنظیم کننده از نزدیک scrutinizing markets NFT.

نتیجه این پرونده می تواند سابقه قابل توجهی برای نحوه برخورد با NFT ها تحت قانون اوراق بهادار ایالات متحده ایجاد کند. ، احتمالاً بر طیف گسترده ای از هنرمندان دیجیتال تأثیر می گذارد و کلکسیونرها.

در این مقاله ذکر شد

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا