اقتصاد

بیت کوین قبل از تلاش برای بازیابی بیش از 6 درصد سقوط می کند و به 58 هزار دلار می رسد

بیت کوین قبل از تلاش برای بازیابی بیش از 6 درصد سقوط می کند و به 58 هزار دلار می رسد

بیت کوین (BTC) در 27 آگوست بیش از 6 درصد سقوط کرد و به 57880 دلار رسید. قبل از بهبودی جزئی.

اکثر زیان‌ها در کمتر از یک ساعت پس از از دست دادن سطح حمایتی کلیدی 61000 دلاری بیت‌کوین ثبت شد و تا یافتن یک طبقه جدید به کاهش ادامه داد.

در زمان انتشار، کریپتوی پرچم‌دار همچنان در 24 ساعت گذشته 6 درصد کاهش داشت و با قیمت 59,300 دلار معامله می‌شد، زیرا گاوها تلاش می‌کردند تا بر اساس داده‌های CryptoSlate بهبود یابند.

بازار گسترده‌تر بازتاب پیدا کرد. خونریزی، با سقف‌های بزرگ به میزان قابل‌توجهی نسبت به اوج‌هایی که در آخر هفته گذشته به دست آمد، کاهش یافت. /”>اتریوم (ETH) بیشترین ضربه را در طول دوره متحمل شد و تقریباً 10 درصد در روز سقوط کرد و قبل از اینکه گاوها کنترل را دوباره به دست گیرند، به پایین ترین سطح 2,388 دلار رسید. در همین حال، Solana (SOL) قبل از بهبودی به حداقل 145 دلار سقوط کرد.

در زمان انتشار. زمان، ETH و SOL با 2454 دلار و 147 دلار معامله شدند که به ترتیب 8.6 درصد و 6.5 درصد در 24 ساعت گذشته کاهش یافتند. BNB کمی بهتر عمل کرد و تا زمان انتشار 3.6% کاهش یافت و با قیمت 529 دلار معامله شد.

بقیه موارد. از 10 تای برتر، همه بین 5 تا 7 درصد کاهش داشتند، به استثنای TRON که تا آن زمان 2 درصد کاهش داشت. زمان مطبوعات.

در همین حال، Toncoin (TON) در برابر بازار معامله شد و 4.8٪ در 24 ساعت گذشته افزایش یافت. با این حال، پس از دستگیری پاول دوروف، بنیانگذار و مدیر عامل تلگرام در فرانسه، سکه طی هفته گذشته 20 درصد کاهش یافته است.

انحلال ها

در 24 ساعت گذشته، بازار بیش از حد تجربه کرده است. 300 میلیون دلار انحلال، که اکثریت آن در چهار ساعت گذشته انجام شده است، براساس Coinglass داده.

بیشتر انحلال‌ها موقعیت‌های خرید بودند، با تقریباً 193.16 میلیون دلار راکت در چهار ساعت گذشته. در همین حال، انحلال‌های کوتاه مدت در مدت مشابه ۱۲.۰۳ میلیون دلار بود.

تحلیل‌های طولانی بیت‌کوین ۷۳.۳۵ میلیون دلار از این مقدار را به خود اختصاص دادند، در حالی که نقدینگی طولانی اتریوم به ۵۹.۹۹ میلیون دلار رسید. انحلال طولانی مدت سولانا به 8.9 میلیون دلار رسید و سه نفر برتر را تکمیل کرد.

در این مقاله ذکر شد
ارسال شده در: بیت کوین، رمز

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا