اقتصاد

مدیر عامل بایننس خواستار مداخله آمریکا برای مدیر اجرایی بازداشت شده در نیجریه شد

مدیر عامل بایننس خواستار مداخله آمریکا برای مدیر اجرایی بازداشت شده در نیجریه شد

مدیر عامل

Binance ریچارد تنگ از دولت ایالات متحده می خواهد که در پرونده تیگران گامباریان، شهروند آمریکایی و کارمند Binance که از فوریه در نیجریه بازداشت شده است، مداخله کند.

در 27 آگوست بیانیه به مناسبت شش ماه از بازداشت گامبریان، تنگ از ایالات متحده خواست تا مدیران اجرایی تحت کنترل دولت نیجریه را به عنوان شهروند “به طور غیرقانونی بازداشت شده” در خارج از کشور طبقه بندی کند، و دلایل قابل توجهی برای چنین مواردی ذکر کرد. اقدام.

به گفته تنگ:

“من صمیمانه امیدوارم که دولت و دستگاه سیاسی آمریکا بتواند اراده و نیروی سیاسی خود را به کار ببندد. تیگران به زودی به خانه می‌رود، تا بتواند درمان کافی را دریافت کند و با خانواده و عزیزانش بپیوندد.”

تنگ همچنین فاش کرد که گامبریان اخیراً از دسترسی به نماینده کنسولگری خود در ایالات متحده محروم شده است.

در ابتدا، گامبریان و ندیم آنجاروالا، مدیر منطقه ای بایننس برای آفریقا، پس از سفر داوطلبانه به پایتخت نیجریه به دعوت دولت، در ابوجا بازداشت شدند.

اما فرار انجاروالا، یک تبعه بریتانیایی- کنیایی، مقامات را بر آن داشت تا گمباریان را منتقل کنند. به زندان کوجه، جایی که با اتهامات پولشویی و فرار مالیاتی روبرو شد.

اگرچه %D8%8C%20%DA%AF%D9%85%D8%A8%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86%20%D9%87%D9%85%DA%86%D9%86%D8%A7%D9%86%20%D8%A8%D8%A7%20%D8%A7%D8%AA%D9%87%D8%A7%D9%85%D8%A7%D8%AA%20%D9%BE%D9%88%D9%84%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C%20%D9%85%D9%88%D8%A7%D8%AC%D9%87%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA.%20محاکمه او برای در 2 سپتامبر، و او نسبت به اتهامات وارده بی گناه است.

وضعیت سلامت

از زمان بازداشت در فوریه، سلامت گامباریان بدتر شده است، و اعتقاد بر این است که وی به مالاریا مبتلا شده است که بدون درمان مناسب منجر به این بیماری شده است. ذات الریه مضاعف و عفونت لوزه ها.

تنگ تایید کرد که گمباریان درد شدیدی دارد و به دلیل فتق دیسک قادر به راه رفتن نیست. مدیر عامل Binance افزود، علیرغم دستورات دادگاه و درخواست برای رفتار انسانی، مقامات نیجریه از مراقبت های پزشکی کافی از جمله نیازهای اولیه مانند ویلچر به او خودداری کرده اند.

به دلیل این وضعیت سلامتی، Teng از دولت نیجریه خواسته است. گامبریان را به دلایل بشردوستانه آزاد کرد و به او اجازه داد برای درمان و بهبودی لازم به ایالات متحده بازگردد.

مدیر عامل Binance اظهار داشت:

” من بار دیگر از دولت نیجریه درخواست می‌کنیم که به او اجازه دهد به دلایل بشردوستانه به خانه نزد خانواده‌اش برود تا بتواند به دنبال درمان پزشکی مناسب در ایالات متحده باشد، بهبود یابد و به زندگی سالم و فعالی که قبلا داشته بازگردد.

در این مقاله ذکر شد

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا