اقتصاد

SOON مبتنی بر Solana با حمایت اینفلوئنسرهای برتر صنعت، 650 هزار TPS در اتریوم را هدف قرار داده است.

SOON مبتنی بر Solana با حمایت اینفلوئنسرهای برتر صنعت، 650 هزار TPS در اتریوم را هدف قرار داده است.

شبکه خوش بینانه Solana (به زودی) مبلغ نامشخصی را در یک سازنده جمع آوری کرده است. بر اساس بیانیه 27 اوت که با CryptoSlate به اشتراک گذاشته شد، دور تأمین مالی که از چهره‌های کلیدی صنعت مشارکت داشت.

از شرکت‌کنندگان برجسته در این دور می‌توان به لیلی لیو و آناتولی رهبران سولانا و آناتولی Toly’ Yakovenko، Coinbase جاناتان کینگ، مدیر عامل Ventures، و مصطفی الباسام، بنیانگذار Celestia Labs. سایر مشارکت کنندگان آمریت کومار، یکی از بنیانگذاران AltLayer، Prabal Banerjee، یکی از بنیانگذاران Avail، و رابینسون برکی، یکی از بنیانگذاران Wormhole Foundation هستند.

SOON

این بودجه انجام خواهد شد. در درجه اول توسعه SOON Stack را با هدف ایجاد کارآمدترین و با کارایی بالا برای تسویه لایه 1، که از ماشین مجازی Solana (SVM) به عنوان لایه اجرا استفاده می کند، توسعه دهید.

این وجوه از SOON پشتیبانی می کند. محصولات شاخص، از جمله SOON Stack و SOON Mainnet. SOON Stack یک چارچوب ماژولار است که SVM و OP Stack را برای استقرار SVM Layer 2 در لایه 1 مانند اتریوم، اتریوم، ترکیب می‌کند. یک href=”https://cryptoslate.com/coins/bitcoin/”>بیت کوین و کیهان.

SOON Mainnet یک راه حل همه منظوره SVM Layer 2 است که بر روی بلاک چین اتریوم مستقر است و با استفاده از SOON Stack مستقر شده است. پس از راه اندازی، SOON قصد دارد ظرفیت تراکنش اتریوم را با استفاده از SVM تا 650000 تراکنش در ثانیه (TPS) افزایش دهد.

علاوه بر این، SOON قصد دارد یک لایه در دسترس بودن داده را ادغام کند و قابلیت همکاری با CelestiaDA، EigenDA و Avail را افزایش دهد.

انتظار می‌رود این بودجه به زودی به‌عنوان بالاترین پشته جمع‌آوری با کارمزدهای کم قرار گیرد، که مقیاس‌پذیری و کارایی را برای برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) در تمام بلاک‌چین‌های لایه 1 ارائه می‌کند.

مدیر عامل SOON، جوآنا، Zeng اظهار داشت که این پلتفرم موتور قدرتمند SVM Solana را با پایگاه های کاربری لایه 1 ترکیب می کند. او افزود که این رویکرد می تواند SVM را به عنوان استاندارد برای هر اکوسیستم لایه 1 ایجاد کند و توسعه دهندگان را جذب کند.

Zeng افزود:

“به زودی، ما هدف این است که کارآمدترین ترکیب، کاهش هزینه‌ها و افزایش عملکرد تا 100 برابر در هر اکوسیستم، در مقایسه با EVM با بالاترین عملکرد، و در عین حال حفظ فرهنگی که از چیپ‌های آبی غیر سولانا استقبال می‌کند.

در این مقاله ذکر شد

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا