اقتصاد

نزدک و گروه CME بازار بیت کوین را با گزینه های معاملاتی جدید تقویت می کنند

نزدک و گروه CME بازار بیت کوین را با گزینه های معاملاتی جدید تقویت می کنند

دو موسسه مالی برجسته در ایالات متحده – Nasdaq و CME Group – Bitcoin جدید را راه اندازی کرده اند. -محصولات مرتبط با پذیرش سازمانی برترین رمزارزها ادامه دارد.

طبق یک تاریخ 27 اوت اعلان، Nasdaq با CF Benchmarks همکاری کرده است تا در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) برای فهرست کردن و معامله گزینه های شاخص بیت کوین Nasdaq (XBTX) اقدام کند.

XBTX

گزینه های XBTX به سرمایه گذاران این امکان را می دهد که موقعیت های BTC خود را مدیریت و پوشش دهند. این گزینه‌ها دارایی اساسی را از طریق شاخص بی‌درنگ بیت کوین CME CF (BRTI) ردیابی می‌کنند.

XBTX دارای تمرین و تسویه نقدی به سبک اروپایی خواهد بود. ارزش تسویه نهایی بر اساس نرخ مرجع CME CF بیت کوین – نسخه نیویورک (BRRNY) قیمت در انقضا، تقسیم بر 100 خواهد بود.

گرگ فراری، معاون رئیس جمهور نزدک و رئیس مدیریت تجارت صرافی تاکید کرد که مشارکت فضای مبتکرانه کریپتو را با قابلیت اطمینان بازارهای اوراق بهادار سنتی ادغام می کند. او تاکید کرد که این حرکت یک نقطه عطف کلیدی در رشد بازار دارایی های دیجیتال.

سوی چانگ، مدیر عامل CF Benchmarks، خاطرنشان کرد که این مشتقات رمزنگاری تنظیم شده به سرمایه گذاران این امکان را می دهد که در معرض دید دقیق تری از بیت کوین قرار گیرند و مکمل صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس نقطه ای (ETF).

BFF

در یک توسعه مرتبط، CME Group، گروه جهانی بزرگترین صرافی آتی، معاملات آتی جمعه بیت کوین (BFF) را راه اندازی خواهد کرد. در 30 سپتامبر 2024، سرمایه گذاران خرد را هدف قرار می دهد.

هر قرارداد BFF یک پنجاهم بیت کوین را نشان می دهد و روشی مقرون به صرفه و در دسترس برای معامله برترین دارایی دیجیتال ارائه می دهد. این قراردادها بر اساس نرخ مرجع CME CF بیت کوین در نیویورک، هر جمعه ساعت 4 بعد از ظهر منقضی می شود. ET.

Giovanni Vicioso، رئیس جهانی محصولات کریپتو گروه CME، توضیح داد که قراردادهای هفتگی منقضی و کوچکتر به سرمایه‌گذاران، از مؤسسات گرفته تا معامله‌گران خرده‌فروشی فعال، اجازه می‌دهد تا قرار گرفتن در معرض بیت‌کوین خود را به‌خوبی تنظیم کنند. صرافی تنظیم شده.

او اضافه کرد:

“با استقرار در BRRNY، معیاری که توسط ETF های پیشرو بیت کوین استفاده می شود، معامله گران نیز از رشد سود خواهند برد. نقدینگی و توانایی جذب موثرتر حرکات بازار در طول ساعات ایالات متحده.”

CME از علاقه نهادی به بیت کوین و برای مدت کوتاهی از Binance به عنوان بزرگترین معاملات آتی بیت کوین در جهان پیشی گرفت. در اوایل سال جاری به بازار آمد.

در این مقاله ذکر شد

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا