اقتصاد

مقامات تایلند به عملیات معدنکاری غیرقانونی در غرب بانکوک حمله کردند

مقامات تایلند به عملیات معدنکاری غیرقانونی در غرب بانکوک حمله کردند

مقامات تایلند به عملیات استخراج غیرقانونی بیت کوین (BTC) در راچابوری، شهری در غرب بانکوک در روز جمعه، South China Morning Post گزارش شد در روز یکشنبه. این یورش پس از آن صورت گرفت که چندین نفر از ساکنان منطقه از خاموشی مکرر بیش از یک ماه شکایت کردند.

Jamnong Chanwong، افسر ارشد امنیتی منطقه، گفت:

<"ما دکل های استخراج بیت کوین را پیدا کردیم که به افرادی اشاره می کند که از این خانه برای کار یک معدن استفاده می کنند و از برق استفاده می کنند که به طور کامل هزینه ای برای آن پرداخت نکرده اند."

طبق گفته Chanwong، سوابق نشان می دهد که خانه مورد حمله مقدار زیادی برق مصرف می کرد. با این حال، ساکنان بیشتر برق مصرفی را پرداخت نمی‌کردند.

چانوانگ گفت که مقامات روز پنجشنبه از خانه مورد نظر بازدید کردند اما نگهبان از ورود آنها منع شد. متعاقباً، مقامات روز بعد با حکم بازرسی بازگشتند تا عملیات را انجام دهند.

در طول حمله، پلیس و مقامات اداره برق استان (PEA) متوجه شدند که بیشتر تجهیزات معدن قبلاً وجود داشته است. جابه جا شده است.

خانه مورد حمله توسط یک شرکت به مدت چهار ماه اجاره شده بود، اما ساکنان از قطع برق در ماه گذشته، زمانی که عملیات استخراج احتمالاً در جریان بود، شروع به شکایت کردند.

در حالی که خیر. یکی از آنها در جریان حمله دستگیر شد، این چهارمین حمله ای است که مقامات بر روی معادن غیرقانونی بیت کوین در منطقه راچابوری انجام می دهند.

معادن غیرقانونی بیت کوین در حال افزایش است

ماینرهای بیت کوین به عنوان ماینرهای بیت کوین در نظر گرفته می شوند. تولید کنندگان در تایلند و مشمول مالیات های مرتبط هستند. با این حال، عملیات معدن غیرقانونی طی سال‌ها نه تنها در تایلند بلکه در سراسر آسیای جنوب شرقی افزایش یافته است.

بر اساس یک گزارش که ماه گذشته توسط Malay Mail منتشر شد، عملیات‌های استخراج غیرقانونی برای سرقت برق به ارزش 723 میلیون دلار بین سال‌های 2018 تا 2023 مقصر شناخته می‌شوند. مقامات مالزی برای کنترل این بیماری همه‌گیر، دکل‌های استخراج بیت کوین به ارزش بیش از 1.2 میلیون دلار را نابود کردند. از عملیات غیرقانونی مصادره شده است.

تایلند مقررات ارزهای دیجیتال را با هدف محافظت از سرمایه گذاران و در عین حال تشویق نوآوری اجرا کرده است. کمیسیون بورس و اوراق بهادار تایلند به سرمایه‌گذاران خرد اجازه داد تا دارایی‌های دیجیتالی را با پشتوانه پروژه‌های زیرساختی یا مستغلات خریداری کنند.

با این حال، افزایش موارد استخراج غیرقانونی در تایلند نشان‌دهنده نیاز به اجرای دقیق‌تر قوانین است.

>

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا