اقتصاد

آرژانتین آموزش اتریوم را در دبیرستان ها معرفی می کند

آرژانتین آموزش اتریوم را در دبیرستان ها معرفی می کند

وزارت آموزش و پرورش آرژانتین با بنیاد ETH Kipu برای ادغام اتریوم و براساس اعلام اخیر، فناوری بلاک چین در برنامه درسی دبیرستان بوئنوس آیرس وارد شده است.

هدف این برنامه تجهیز دانش آموزان دبیرستانی بوئنوس آیرس به دانش اتریوم و فناوری بلاک چین است. انتظار می رود این حرکت شرکت کنندگان را برای یک اقتصاد مبتنی بر فناوری آماده کند و آرژانتین را بالاتر از سایر کشورهای آمریکای لاتین قرار دهد.

پائولا دی.، یکی از بنیانگذاران ETH Kipu، تأکید کرد که این برنامه شغل جدیدی ایجاد خواهد کرد. فرصت هایی برای جوانان و قرار دادن آرژانتین در خط مقدم جنبش جهانی بلاک چین.

او افزود:

“با ادغام آموزش اتریوم در دبیرستان ها، ما فقط به دانش‌آموزان درباره فناوری آموزش نمی‌دهیم، بلکه ابزارهایی برای شکل دادن به آینده در اختیار آنها قرار می‌دهیم. دانشجویان بوئنوس آیرس این شانس را خواهند داشت که در دوره های کارآموزی با پروژه های بلاک چین شرکت کنند.

علاوه بر این، این برنامه یک دوره آنلاین Solidity برای 500 دانش آموز 18 ساله و بالاتر ارائه می دهد. این دوره طراحی شده است تا مهارت های مورد نیاز برای توسعه dApps در شبکه بلاک چین اتریوم را به آنها بدهد.

برای اطمینان از موفقیت برنامه، 30 مربی شهری آموزش هایی را برای آموزش موضوعات اتریوم و بلاک چین دریافت خواهند کرد. چارچوب توسعه یافته از طریق این ابتکار ممکن است به مناطق دیگر گسترش یابد.

رومینا، یکی دیگر از بنیانگذاران ETH Kipu، از پیشرفت پروژه ابراز هیجان کرد. وی بیان کرد:

از چند ماه پیش با کلاس های +100 فن بیان از سوی وزارت آموزش و پرورش آغاز شد، سپس با برگزاری مراسم راه اندازی برای 200 دانش آموز دبیرستانی و اکنون با این 3 نقطه اقدام ذکر شده در سند در حال شکل گیری است.”

آموزش رمزنگاری

این توسعه با فشار جهانی برای آموزش بلاک چین و رمزنگاری مطابقت دارد.

چندین سازمان، از جمله Tether، صادرکننده USDT stablecoin، دارای آموزش بلاک چین پیشرفته در آفریقا و سایر مناطق برای آماده سازی افراد برای عصر دیجیتال از طریق فرصت های یادگیری نوآورانه.

اخیراً، السالوادور برنامه آموزشی و صدور گواهی بیت کوین را برای 80000 کارمند دولتی راه اندازی کرد.

ناظران بازار. معتقدید این تلاش‌های آموزشی منجر به نوآوری بیشتر و پذیرش فناوری بلاک چین می‌شود.

در این مقاله ذکر شد

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا