اقتصاد

خانواده می گویند که مدیر Binance بازداشت شده در نیجریه دیگر نمی تواند راه برود

خانواده می گویند که مدیر Binance بازداشت شده در نیجریه دیگر نمی تواند راه برود

خانواده تیگران گمباریان، مدیر اجرایی Binance که در نیجریه بازداشت شده است، گزارش می دهند که سلامتی وی به شدت وخیم شده است و از دسترسی به مراقبت های پزشکی محروم شده است.

در بیانیه ای در 26 اوت که با CryptoSlate به اشتراک گذاشته شد، خانواده او نگرانی شدیدی در مورد وضعیت سلامتی او ابراز کردند و فاش کردند که او از درد شدید رنج می برد. به فتق دیسک، که باعث شد او قادر به راه رفتن نباشد.

خانواده اظهار داشتند:

“[گامباریان] اکنون به دلیل فتق درد بسیار زیادی دارد. دیسک پشتش که دیگر نمی تواند راه برود. از آنجایی که او روی تخت بسته است، مجبور است برای جلوگیری از لخته شدن خون از داروهای رقیق کننده خون استفاده کند و دکتر زندان گفته است که عضلاتش آتروفی شده است. شرایط غیرانسانی، با بیان اینکه شوهرش علیرغم وخامت وضعیت جسمانی اش از استفاده از ویلچر محروم شده است.

او توضیح داد که گمباریان با حملات مکرر مالاریا و ذات الریه در کنار فشار روانی شدید بازداشت او. او تاکید کرد که برای جلوگیری از آسیب دائمی به مراقبت فوری پزشکی نیاز دارد.

گامبریان از 26 فوریه در نیجریه نگهداری می شود. او به پولشویی، سفته بازی ارز و فرار مالیاتی مرتبط با کارش در Binance متهم است. علیرغم درخواست های بین المللی برای آزادی وی، او اکنون به مدت شش ماه در بازداشت به سر می برد.

نگرانی های حقوقی

در همین حال، خانواده ادعا می کنند که فقدان ویلچر مانع از آن شده است که گمباریان از سفارت ایالات متحده حمایت کند.

آنها همچنین ادعا می کنند که مقامات نیجریه تیم حقوقی او را از ملاقات با او بین 26 ژوئیه و 14 اوت منع کرده اند، که به عقیده آنها ناقض قانون اساسی نیجریه و مقررات زندان است.

اگرچه تیم حقوقی وی بعداً اجازه یافت یک ملاقات کوتاه پنج دقیقه ای برای آماده شدن برای محاکمه، از دسترسی بیشتر آنها محروم شد. این امر مانع از توانایی آنها در آماده سازی کافی گمباریان برای محاکمه وی، که قرار است در 2 سپتامبر آغاز شود.

همسر گمباریان افزود:

برای 6 ماه، کابوس زندگی ما پر از التماس است. خواهش از دولت ایالات متحده، خواهش از دولت نیجریه، خواهش از رسانه ها، خواهش از هر کسی که گوش می دهد. من برای رحمت آنها، برای درک آنها، برای انسانیت آنها دعا می کنم. شوهر من بی گناه است و باید قبل از اینکه دیر شود و آسیبی که به او وارد شده است، آزاد شود.

در این مقاله ذکر شده است

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا