اقتصاد

جشنواره موسیقی مت کانگورو با هدایت دیجیتالی شدن، عصر جدیدی از صنعت سرگرمی دیجیتال را آغاز کرد

جشنواره موسیقی مت کانگورو با هدایت دیجیتالی شدن، عصر جدیدی از صنعت سرگرمی دیجیتال را آغاز کرد

Bijie.com گزارش داد:

در 20 آگوست، “جشنواره موسیقی مارت کانگورو” که به طور مشترک توسط Mart Universe و Kangaroo Entertainment ارائه شد در پارک ورزشی کانال Hangzhou Gongshu روی صحنه رفت. در مرحله اولیه این مراسم، رسانه های شهر هانگژو به شدت آن را تبلیغ کردند و به سرعت انتظارات عمومی بسیار بالایی را ایجاد کردند، با موفقیت مشارکت پرشور تعداد زیادی از شهروندان و گردشگران خارجی را به خود جلب کردند و باعث ایجاد شور و هیجان در رسانه های اجتماعی در مورد موضوعات مرتبط شدند همچنان داغ بود و تبدیل به نمادی از هانگژو شد. به عنوان یک جشنواره موسیقی فراگیر که موسیقی، رقص، هنر و فناوری را ادغام می کنداین جشنواره نه تنها از مرزهای جشنواره های موسیقی سنتی عبور می کند، بلکه از دیجیتالی شدن به عنوان نیروی محرکه اصلی برای ایجاد عصر جدیدی در صنعت سرگرمی دیجیتال استفاده می کند.

图片

图片

图片 /p>

# تبلیغات قوی توسط رسانه شهر هانگژو

图片

#”Daily Business Daily” (روزنامه ای تحت گروه روزنامه روزانه Hangzhou) گزارش داد

图片

«دیجیتال‌سازی + سرگرمی» «اثر چند برابری» را تحریک می‌کند

در عصر وب 3.0، ادغام عمیق “دیجیتال + سرگرمی” تحول و ارتقای صنعت فرهنگی را سرعت می بخشد. جشنواره موسیقی مت کانگورو یک تمرین واضح در این روند است که از طریق استفاده از فناوری‌های پیشرفته مانند بلاک چین و خدمات ابری، به یک جهش مضاعف در تجربه کاربری و ارزش تجاری دست می‌یابد و اثر چند برابری سرگرمی‌های دیجیتال را نشان می‌دهد.

بلیت‌های دیجیتال: جشنواره موسیقی از بلیت‌های دیجیتالی تولید شده با فناوری بلاک‌چین استفاده می‌کند. سازگار با محیط زیست و محافظت بهتر از حریم خصوصی داده های کاربران.

حقوق دیجیتال: هر طرفدار موسیقی که با موفقیت بلیط‌ها را پس‌خرید کند و در رویداد شرکت کند، حقوق دیجیتالی مانند کوپن‌های بازخرید مدال موسیقی انحصاری را نیز دریافت می‌کند و به یک تبدیل می‌شود. “نمونه ای واضح از ترکیب دیجیتالی شدن + فن اقتصاد + عملیات عضویت”.

فرآیند تهیه بلیت قدرتمند “NFR+”: طرفداران موسیقی قطعات NFR (حقوق دیجیتال) جشنواره موسیقی را از طریق برنامه Mart Universe خریداری می کنند و از طریق عملیاتی مانند سنتز آنها را با حقوق دیجیتالی مربوطه مبادله می کنند. این شامل بلیت دیجیتال منحصر به فرد و مزایای سمت پلتفرم است. با پلتفرم خود توسعه یافته Mart Cloud، نه تنها کارایی خرید، انتقال، مبادله و سایر فرآیندها را در فرآیند خرید بلیط بهبود می بخشد، بلکه خدمات ابری امن، پایدار و کارآمد و خدمات SaaS را برای تضمین کل فرآیند بلیط ارائه می کند. .

بازاریابی صحنه دیجیتال: Mart Universe به قابلیت‌های قدرتمند بازاریابی متاورس خود کاملاً بازی می‌کند، از فناوری دیجیتال برای ایجاد یک جشنواره موسیقی که دیجیتال و واقعیت را ادغام می‌کند، استفاده می‌کند و محتوای سفارشی‌سازی شده برای حامیان برند و سایر افراد ایجاد می‌کند. شرکای طرح بازاریابی برند، ارزش برند را بر اساس بازاریابی صحنه دیجیتال منتشر می کند.

图片

#بلیت دیجیتال

图片

#مدال هویت دیجیتال

图片

سیستم فروش بلیط #Mart Universe APP

图片图片

#جشن صوتی و تصویری همهجانبه

图片

ادغام اعداد و واقعیت

همکاری بین بخشی به طور مشترک باعث رونق صنعت سرگرمی می شود

Mart Universe ادغام دیجیتال و واقعیت را به عنوان مفهوم اصلی خود در نظر می گیرد و جشنواره موسیقی را به مرحله ای خیره کننده برای ادغام نوآوری محتوا و فناوری تبدیل می کند. از طریق ابزارهای دیجیتال برای کشف عمیق امکانات بی‌نهایت جشنواره‌های موسیقی، و همراه با عملکردهای قدرتمند پلتفرم برنامه Mart Universe، می‌توانیم به‌طور دقیق روندهای بازار و نیازهای کاربران را درک کنیم و محتوای شخصی‌شده و با کیفیت را برای طرفداران موسیقی ارائه کنیم. تجربه در این فرآیند مدیریت و بهینه سازی پلتفرم هوشمند نقش بسزایی دارد که نه تنها کارایی و کیفیت تولید محتوا را تضمین می کند، بلکه رضایت و وفاداری کاربران را نیز تا حد زیادی بهبود می بخشد. موفقیت جشنواره موسیقی Mart Kangaroo باعث تحسین گسترده مارت در این صنعت شد و همچنین همکاری با Kangaroo Entertainment، Hesheng Star، Every Krypton Health، Red Star Macaline، Zhong Yilai، Mark Hua Fei، و Blue Ocean Sibao را ارتقا داد. رنگارنگ Lantian، Stark، Wulinfeng Liquor، Shenlangxiang، Qiaojiuzhou و سایر همکاری‌های فرامرزی برای کشف مشترک امکانات بی‌نهایت صنعت سرگرمی دیجیتال، ایجاد فرصت‌های تجاری و توسعه بیشتر برای کل قدرت صنعت.

图片 /p>

فعال کردن اقتصاد طرفداران مشهور

توسعه پایدار سرگرمی های دیجیتال را ترویج دهید

طبق بینش‌های «تحلیل وضعیت توسعه صنعت اقتصاد هواداران چین و گزارش چشم‌انداز آینده»، اقتصاد طرفداران مشهور با جذابیت و نفوذ منحصربه‌فرد خود به نیروی مهمی در ترویج توسعه صنعت فرهنگی تبدیل شده است. اقتصاد طرفداران مشهور عمدتاً حول محور جذابیت و نفوذ شخصی افراد مشهور می چرخد ​​و ارزش تجاری از طریق فعالیت هایی مانند کنسرت ها و جلسات طرفداران محقق می شود. جشنواره موسیقی مت کانگورو با دعوت ازخوانندگان قدرتمند Zhang Xinzhe، Tai Zhengxiao، Wu Sikai و بت های نسل جدید Hailai Amu، Wang Xi، Dai Yutong و گروه دخترانه NAMEاین را به خوبی درک می کند. فقط به طرفداران این امکان را می دهد که یک جشن سمعی و بصری ایجاد کرد، اقتصاد طرفداران را با موفقیت فعال کرد، و ساخت برند و موفقیت تجاری جشنواره موسیقی را ارتقا داد. مشارکت مشتاقانه طرفداران موسیقی باعث رشد مصرف گردشگری فرهنگی محلی در هانگژو شده و انگیزه قوی به توسعه پایدار صنعت سرگرمی دیجیتال تزریق کرده است.

图片

#طرفداران در جشنواره موسیقی تماس می گیرند

# 张信智 طرفداران به جشنواره موسیقی آمدند

با نگاهی به آینده، Mart Universe به پایبندی به مدل موفق “دیجیتال + سرگرمی” ادامه خواهد داد و به بررسی کاربردهای نوآورانه “دیجیتال +” در زمینه های مختلف مانند فرهنگ و گردشگری، سلامت، ورزش و زندگی با ایجاد یک حلقه بسته اکولوژیکی کامل تر “دیجیتال + صنعت”، می توانیم به یکپارچگی عمیق و همکاری کارآمد در تولید محتوا، عملیات پلت فرم، اقتصاد طرفداران، بازاریابی برند و سایر جنبه ها دست یابیم و به توسعه قوی بیشتر کمک کنیم. تحول دیجیتال و ارتقاء کل صنعت.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا