اقتصاد

رابرت کیوساکی از بیت کوین در میان بدهی های فزاینده ایالات متحده حمایت می کند

رابرت کیوساکی از بیت کوین در میان بدهی های فزاینده ایالات متحده حمایت می کند

Bijie.com گزارش داد:

رابرت کیوساکی نسبت به افزایش بدهی ایالات متحده هشدار داد. نویسنده کتاب پدر پولدار پدر فقیر ادعا می کند که ایالات متحده هر 100 روز یک تریلیون دلار بدهی جمع می کند.

نویسنده پرفروش نیویورک تایمز در پست اخیر X توصیه کرد که مردم در طلا، نقره و بیت کوین سرمایه گذاری کنند تا از بی ثباتی اقتصادی محافظت کنند.

کیوساکی بیت کوین را به عنوان پوششی در برابر بی ثباتی اقتصادی پیشنهاد می کند

در 21 اوت، رابرت کیوساکی توجه را به افزایش بدهی ملی جلب کرد و گفت که ایالات متحده هر 100 روز یک تریلیون دلار بدهی جمع می کند. او عظمت این عدد را با اشاره به اینکه یک تریلیون ثانیه معادل 31688 سال است، نشان می دهد. او سپس توصیه کرد که به بیت کوین و کالاهایی مانند طلا و نقره روی آورید. در زمان نگارش این مقاله، بدهی ملی ایالات متحده 35.21 تریلیون دلار است.

در 18 آگوست، کیوساکی درس “پدر پولدار” را در مورد وحشت از طریق پلتفرم X به اشتراک گذاشت و مشکلات آشکار بازار سرمایه فعلی را برجسته کرد. وی به ورشکستگی در بازارهای سهام، اوراق قرضه و املاک اشاره کرد و هشدار داد که مردم همچنان از ورشکستگی بانک‌ها بی‌اطلاع هستند و این وحشت بانک‌ها را نامرئی خواند

در پست قبلی در 16 آگوست، کیوساکی از مردم خواست تا با جستجوی راه حل های خود به جای اتکا به فدرال رزرو، آینده مالی خود را کنترل کنند. او مردم را تشویق کرد تا با خرید طلا، نقره و بیت کوین از ثروت خود محافظت کنند.

او خواستار تغییر سرمایه‌گذاری به سمت بیت‌کوین و طلا شد: «به همین دلیل است که اگر بانک شما سقوط کند، پس‌اندازهای شما تا سقف 250 هزار دلار امن است پس انداز خود را از یک سیستم بانکی فاسد خارج کنید و آن را در طلا، نقره و بیت کوین قرار دهید. ”

کتاب کیوساکی که در سال 1997 با شارون لچتر تالیف شد، همچنان یک کتاب محبوب در زمینه امور مالی شخصی است. این کتاب برای بیش از شش سال پرفروش ترین کتاب نیویورک تایمز بود و بیش از 32 میلیون نسخه در 109 کشور و 51 زبان به فروش رساند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا