اقتصاد

Dogecoin برای رونق Q4 آماده می شود: آیا DOGE از سطح 0.12 دلار عبور می کند؟

Dogecoin برای رونق Q4 آماده می شود: آیا DOGE از سطح 0.12 دلار عبور می کند؟

Dogecoin برای رونق Q4 آماده می شود: آیا DOGE از سطح 0.12 دلار عبور می کند؟

Bijie.com گزارش داد:

    در زمان انتشار، ممکن است پس از سودهای این هفته، شوق سکه های میم در راه باشد. Dogecoin موفقیت گذشته خود را پس از انتشار در مدت زمان کوتاه‌تری تکرار خواهد کرد.

جامعه کریپتو memecoin در این هفته عملکرد قوی داشت، با هفت memecoin برتر که دستاوردهای چشمگیری را به ثبت رساندند.

Pepe[PPE] با حجم تراکنش بالاتر از مجموع Shiba Inu[SHIB] و Dogecoin[DOGE] پیشتاز است.

Dogwifhat [WIF] و Floki Inu [Floki] به ترتیب با سودهای 41% و 39% در صدر فهرست قرار دارند، در حالی که Dogecoin با سود 11% عقب است. این سوال پیش می‌آید: آیا DOGE می‌تواند قیمت خود را بالای 0.12 دلار حفظ کند؟

برک آوت محدوده

در بازه زمانی 4 ساعته، Dogecoin [DOGE] پس از پایین آمدن نقدینگی به پایین‌ترین حد اخیر، با روند صعودی قیمت، توانست از محدوده محدود خارج شود.

DOGE در حال حاضر نشانه هایی از دستاوردهای بیشتر را نشان می دهد زیرا بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال برای رونق بالقوه در سه ماهه چهارم 2024 آماده می شود.

بازه‌های زمانی پایین‌تر نشان می‌دهد که DOGE ممکن است در بازه‌های زمانی بالاتر نیز رخ دهد و چشم‌انداز صعودی را تقویت کند.

برنامه روزانه و هفتگی

بعد از شکستن نمودار 4 ساعته، به نظر می رسد DOGE آماده شکستن بالاتر از خط روند نزولی در نمودار روزانه است.

قیمت دو برابر شده است، که یک سیگنال قوی است مبنی بر اینکه DOGE ممکن است به بالای 0.12 دلار برسد و این سطح را حفظ کند. در حالی که DOGE ممکن است بهتر از کوین های میم کوچکتر نباشد، به طور کلی یک شرط امن تر با نوسانات کمتر است.

در نمودار هفتگی، DOGE نیز از محدوده‌ای خارج شد و سطح آزمون مجدد را که با کانال موازی که در چهار سال گذشته مورد احترام بوده است، رد کرد.

این نشان می‌دهد که بازار DOGE در سطح بحرانی قرار دارد و فرصت خوبی برای مجموعه شما فراهم می‌کند.

چرخه بازار Dogecoin

DOGE در حال حاضر در سومین چرخه بازار خود با تثبیت مداوم در امتداد خطوط روند مشابه چرخه های قبلی است.

از لحاظ تاریخی، DOGE به دنبال چنین ادغام‌هایی به صورت سهموی افزایش یافته است، که انتظار می‌رود این اتفاق دوباره در سه ماهه چهارم سال 2024 رخ دهد. این نشان می دهد که DOGE ممکن است شکسته شود و قیمت های بالای 0.12 دلار را حفظ کند.

تجزیه و تحلیل داده های روی زنجیره

داده‌های زنجیره‌ای از چشم‌انداز صعودی DOGE پشتیبانی می‌کنند. در حال حاضر 74 درصد سهامداران سودآور هستند و سهامداران عمده 62 درصد عرضه را در اختیار دارند.

در هفت روز گذشته، حجم معاملات بیش از 100000 دلار، 1.2 میلیارد دلار بود که مجموع جریان خالص ارز خارجی 23.52 میلیون دلار بود. در بین دارندگان، 67٪ آن را برای بیش از یک سال، 31٪ آن را برای 1-12 ماه و تنها 2٪ آن را برای کمتر از یک ماه نگه می دارند.

سیگنال‌های زنجیره‌ای، احساسات بازار صعودی را نشان می‌دهند، با امتیاز خلاصه 4 (بیشتر صعودی).


آیا نمونه کار شما سبز است؟ مشاهده ماشین حساب سود Dogecoin


شاخص‌های درون ارز 3.25% صعودی، تمرکز 0.13% صعودی، معاملات بزرگ 0.60% صعودی، سیگنال‌های مبادله نیز صعودی و رتبه 1 است.

به طور کلی، شاخص‌ها نشان می‌دهند که با ادامه تقویت بازار ارزهای دیجیتال، DOGE ممکن است رشد کند و بالای 0.12 دلار باقی بماند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا