اقتصاد

شیبا اینو روند نزولی 5 ماهه خود را شکست می دهد: SHIB چقدر بالا خواهد رفت؟

شیبا اینو روند نزولی 5 ماهه خود را شکست می دهد: SHIB چقدر بالا خواهد رفت؟

Bijie.com گزارش داد:

شیبا اینو یکی از چندین ارز دیجیتال memecoin در بازار است که در بازار نزولی قرار گرفته است. اکثر بازارها با کاهش قابل توجه قیمت مواجه شده اند اما شروع به بازگشت کرده اند. SHIB، به ویژه، چند ماه قبل از آگوست سختی سپری کرد و سپس بیشتر کاهش یافت. با این حال، اکنون انتظار می‌رود این دارایی بر اساس بازگشت بازار فعلی حرکت کند و روند نزولی پنج ماهه را بشکند.

همانطور که نرخ تامین مالی نشان می دهد، memecoins در نهایت از حمایت یکپارچه سرمایه گذاران برخوردار شدند. این حمایت پایدار از سوی سرمایه گذاران برای حفظ حرکت صعودی حیاتی است. این ممکن است نشان دهنده اعتماد رو به رشد جامعه شیبا اینو باشد. علاوه بر این، جریان ورودی به شیبا اینو در یک ماه و نیم گذشته قوی بوده است. ادامه جریان های ورودی نشان می دهد که سرمایه به طور پیوسته در دارایی جریان دارد. این به نوبه خود، پتانسیل آن را برای بهبود و رشد آینده بیشتر پشتیبانی می کند.

یکی دیگر از جنبه هایی که می تواند به میم کوین کمک کند روند نزولی اخیر خود را شکست دهد، افزایش نرخ سوخت آن است. نرخ سوزاندن سکه در روز جمعه 1250 درصد افزایش یافت و به دارایی اندکی 1 درصد افزایش داد. در هفته گذشته، SHIB 14 درصد رشد داشته است.

چند به‌روزرسانی انتظار می‌رود SHIB را از رکود اخیر نجات دهد< /h2>

منبع تصویر: WatcherGuru
شیبا اینو روند نزولی 5 ماهه خود را شکست می دهد: SHIB چقدر بالا خواهد رفت؟ 1

همچنین بخوانید: شیبا اینو: اگر 99 درصد توکن ها بسوزند، قیمت SHIB چقدر خواهد بود؟

شیبا اینو مدت‌هاست که در تلاش است تا در رادار ارزهای دیجیتال بالاتر رود. اکوسیستم توکن در حال آماده شدن برای عرضه محصولات مختلف برای جذب کاربران جدید است. با توجه به اینکه تیم SHIB مشغول راه اندازی خدماتی مانند SHIB Marketplace، SHIB DeFi و SHIB Socials است، آینده توکن Shiba Inu از نظر ارزش گذاری قیمت روشن تر به نظر می رسد.

به طور خلاصه، به‌روزرسانی‌های اخیر نرخ سرمایه‌گذاری مثبت و جریان‌های سرمایه قوی‌تر، فضای سالم‌تری را برای Shiba Inu نشان می‌دهد. این عوامل در حفظ بهبود میم کوین از یک روند نزولی پنج ماهه بسیار مهم خواهند بود. انتظار می‌رود این دارایی تا پایان سپتامبر در حالت سبز باقی بماند و بازار جهش‌آمیز به‌زودی شاهد افزایش 40 درصدی SHIB باشد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا