اقتصاد

افزایش 18 درصدی تزریقات در 7 روز: آیا ATH 100 دلاری جدیدی در راه است؟

افزایش 18 درصدی تزریقات در 7 روز: آیا ATH 100 دلاری جدیدی در راه است؟

Bijie.com گزارش داد:

    INJ در نمودار هفتگی 18 درصد افزایش یافت. افزایش اخیر باعث شده است که یکی از تحلیلگران ATH جدید 100 دلاری را پیش بینی کند.

در طول ماه گذشته، بازار ارزهای دیجیتال با نوسانات شدید مواجه شده است. در حالی که بیشتر آلتکوین ها با افزایش قیمت بیت کوین [BTC] به بالای 64000 دلار، سود متوسطی را ثبت کردند، بقیه آلتکوین ها عقب ماندند. در میان این نوسانات، Injective[INJ] نیز از این قاعده مستثنی نیست.

در هفت روز گذشته، با این حال، INJ افزایش یافته است و در 21.77 دلار معامله می شود. این نشان دهنده افزایش 18 درصدی در نمودار هفتگی است.

قبل از این، INJ در 24 ژوئیه شروع به کاهش کرد که به سقوط بازار در 5 اکتبر به 13.5 دلار ختم شد.

علی‌رغم دستاوردهای اخیر، آلت‌کوین بسیار پایین‌تر از بالاترین قیمت سالانه خود یعنی 52.6 دلار باقی مانده است. در نتیجه، این دستاوردهای اخیر باعث شده است که تحلیلگران و معامله گران یک رالی پایدار را به بالاترین سطح تاریخ خود هدف قرار دهند.

بنابراین، یک تحلیلگر محبوب ارزهای دیجیتال کریپتو فایبیک معتقد است که INJ در حال حاضر در حال آماده سازی برای راه اندازی یک ATH جدید است.

احساس عمومی بازار

در تحلیل خود، CryptoFaibik می بیند که INJ از گوه نزولی خارج می شود. به گفته تحلیلگران، شکست در این الگو باعث تقویت قیمت آلتکوین شد و رکوردهای جدیدی را ثبت کرد.

از طریق صفحه X، تحلیلگر تحلیل خود را به اشتراک گذاشت و گفت:

INJ در نهایت در آستانه شکست گوه سقوط است، هنگامی که گوه سقوط با موفقیت شکسته شود، می تواند به مرز 100 دلار در سه ماهه چهارم برسد.

این بدان معناست که در حالی که Injective اخیراً رو به کاهش بوده است، شرایط فعلی و عملکرد قیمت آلت‌کوین را برای دستاوردهای تاریخی قرار داده است.

نمودار قیمت INJ چه چیزی را نشان می دهد

تحلیل قیمت CryptoFaibiki پیش‌بینی می‌کند که آلت‌کوین‌ها پس از نوسانات اخیر به بالاترین حد خود خواهند رسید. سوال این است که آیا سایر شاخص ها از این قیاس حمایت می کنند؟

ابتدا، شاخص سرزندگی نسبی (RVGI) مثبت است، بالای خط سیگنال در 0.219. این نشان می دهد که قیمت پایانی بالاتر از قیمت افتتاحیه است و نشان می دهد که بازار حرکت صعودی دارد.

این روند صعودی بیشتر توسط شاخص حرکت جهت دار (DMI) پشتیبانی می شود. تا زمان انتشار، شاخص مثبت 25.4 بالاتر از شاخص منفی 22.8 است. این نشان می دهد که حرکت بیشتر به سمت بالا نسبتاً قوی است.

با نگاهی بیشتر، تحلیل AMBCrypto از Coinglass نشان می‌دهد که انحلال موقعیت‌های خرید در دو هفته گذشته کاهش یافته است. از زمان سقوط بازار در 5 آگوست، نقدینگی موقعیت خرید از 78000 دلار به 72000 دلار کاهش یافته است.

این نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران به چشم‌انداز آینده آلت‌کوین‌ها اطمینان دارند و مایل به پرداخت حق بیمه برای حفظ موقعیت هستند.


آیا نمونه کار شما سبز است؟ محاسبه‌گر سود تزریق

را مشاهده کنید


به طور مشابه، آلت کوین ها از زمان نگارش این مقاله دارای نرخ سرمایه گذاری مثبت با وزن OI هستند. این نشان دهنده افزایش تقاضا برای موقعیت های خرید است که تمایل بازار صعودی است.

بنابراین، با پیشرفت کانال نزولی، نفع بازار برای INJ افزایش یافته است. بنابراین، اگر شرایط فعلی بازار بدون تغییر باقی بماند، آلتکوین در کوتاه مدت سطح مقاومت قابل توجه بعدی را در حدود 25.8 دلار به چالش خواهد کشید.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا