اقتصاد

نامزدهای طرفدار بیت کوین متحد می شوند، رابرت اف کندی جونیور از دونالد ترامپ برای نجات کشورمان حمایت می کند.

نامزدهای طرفدار بیت کوین متحد می شوند، رابرت اف کندی جونیور از دونالد ترامپ برای نجات کشورمان حمایت می کند.

نامزدهای طرفدار بیت کوین متحد می شوند، رابرت اف کندی جونیور از دونالد ترامپ برای نجات کشورمان حمایت می کند.

Bijie.com گزارش داد:

رابرت کندی جونیور برای حمایت از دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه، از رقابت ریاست جمهوری ایالات متحده انصراف داد.

کندی در یک سخنرانی برای ملت گفت که از کمپین ترامپ برای نجات نسل بعدی آمریکایی ها حمایت می کند.

“من از خودم پرسیدم که برای به حداکثر رساندن شانس خود برای نجات کودکان آمریکا و بازگرداندن سلامت کشور چه انتخاب هایی باید انجام دهم. احساس کردم که اگر این فرصت را رد کنم، نمی توانم در آینه نگاه کنم زیرا من می‌دانستم می‌توانم جان کودکان بی‌شماری را نجات دهم و اپیدمی بیماری را در این کشور معکوس کنم…

رئیس جمهور ترامپ به من گفت که می خواهد این میراث او باشد. من تصمیم می‌گیرم باور کنم که این بار او ادامه خواهد داد… پیوستن من به کمپین ترامپ فداکاری سختی برای همسر و فرزندانم خواهد بود، اما اگر شانس کمی برای نجات این کودکان وجود داشته باشد، ارزشش را دارد.

در نهایت، تنها چیزی که کشور و فرزندان ما را نجات می دهد این است که ترجیح دهیم فرزندان خود را بیشتر از اینکه از یکدیگر متنفر باشیم، دوست داشته باشیم. ”

کندی به عنوان یک نامزد مستقل، در کنفرانس بیت کوین 2024 در نشویل، تنسی، در ماه ژوئیه شرکت کرد و اظهار داشت که از دولت ایالات متحده می خواهد که 4 میلیون بیت کوین را به عنوان “دارایی استراتژیک” خریداری و نگهداری کند

او همچنین اظهار داشت که “حامی بزرگ بیت کوین” است و بیشتر ثروت او در بیت کوین ذخیره می شود.

دونالد ترامپ که زمانی منتقد صریح ارزهای دیجیتال بود، اکنون خود را به عنوان یک کاندیدای طرفدار دارایی دیجیتال معرفی کرده است. ترامپ در سخنرانی در کنفرانس بیت کوین 2024 گفت که از تخلیه بیت کوین های توقیف شده توسط دولت در بازار آزاد جلوگیری می کند و به مقامات دستور داد تا از این گنجینه به عنوان سرمایه گذاری استفاده کنند.

او همچنین گفت که می تواند از ارزهای رمزنگاری شده برای بازپرداخت بدهی ملی 35 تریلیون دلاری کشور استفاده کند، اما در مورد چگونگی آن توضیحی نداد.

«چه کسی می‌داند، شاید 35 تریلیون دلار بدهی خود را بپردازیم و کمی چک ارز دیجیتال به آنها بدهیم، درست است که به آنها کمی بیت کوین بدهیم و 35 تریلیون دلار خود را از بین ببریم.»
>

تصویر ایجاد شده: Midjourney

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا