اقتصاد

بررسی هفتگی ETF: فقط بیت کوین جریان دارد، اما محصولات اتریوم طولانی ترین خروجی را دارند

بررسی هفتگی ETF: فقط بیت کوین جریان دارد، اما محصولات اتریوم طولانی ترین خروجی را دارند

Bijie.com گزارش داد:

ETF های بیت کوین اخیراً عملکرد خوبی داشته اند و بیش از 500 میلیون دلار به بزرگترین محصول ایالات متحده در هفته گذشته اختصاص یافته است.

با این حال، ETF اتریوم در وضعیت معکوس قرار دارد، با حجم معاملات و برداشت های کمتر.

ETF بیت کوین در حال افزایش است

ETF بیت کوین در این ماه شروعی دشوار داشت و تنها در سه روز در 2، 5 و 6 آگوست بیش از 550 میلیون دلار از دست داد. این مصادف است با سقوط گسترده BTC، زیرا دارایی از 65000 دلار به زیر 50000 دلار در تنها چند روز سقوط کرد.

در هفته‌های بعد، هم جریان ورودی و هم قیمت ارز دیجیتال شروع به بهبود کردند. در واقع، از آن زمان، سرمایه گذاران تنها در روزهای 9 و 14 آگوست وجوه خود را از ETF های نقدی ایالات متحده برداشت کرده اند.

این ابزارهای مالی در هفته گذشته عملکرد قابل توجهی داشته اند و 62.1 میلیون دلار در روز دوشنبه و 88 میلیون دلار در روز سه شنبه جذب کردند. در روز چهارشنبه 39.5 میلیون دلار و در روز جمعه 252 میلیون دلار به دست آورد. به طور کلی، 506.4 میلیون دلار طی پنج روز معاملاتی وارد ETF شد.

طبق معمول، IBIT بلک راک در اکثر روزها پیشتاز بوده است و در روز دوشنبه 92.7 میلیون دلار و در جمعه 86.8 میلیون دلار افزایش یافت. در مقابل، GBTC Grayscale به روند خروجی خود ادامه داد، با خروجی 12.8 میلیون دلاری در روز سه شنبه، 9.8 میلیون دلاری در چهارشنبه، 28.4 میلیون دلاری در روز پنجشنبه و 35.6 میلیون دلاری در جمعه.

بر اساس گزارش FarSide، ETF بیت کوین بلک راک در حال حاضر بیش از 20.7 میلیارد دلار دارد، در حالی که ETF Grayscale نزدیک به 1 میلیارد دلار عقب است.

ETF قرمز اتریوم

سه هفته از راه اندازی ETF اتریوم در ایالات متحده می گذرد، اما این تجربه در مقایسه با ETF بیت کوین کاملا متفاوت است. در واقع، محصول مبتنی بر اتریوم هفت روز متوالی برداشت را تجربه کرده است، اگرچه اعداد بسیار کم هستند. با این حال، این تنها نشان می دهد که عدم تقاضا و علاقه به این محصولات وجود دارد.

ETHE شرکت Grayscale در 13 روز از 14 روزی که ETF معامله کرده است، برداشت هایی داشته است. به طور کلی، تمام ETF های اتریوم در 10 روز از 14 روز معاملاتی در قرمز بودند.

در هفته گذشته 13.5 میلیون دلار در روز دوشنبه، 6.5 میلیون دلار در روز سه شنبه، 18 میلیون دلار در روز چهارشنبه، 800 هزار دلار در روز پنجشنبه و 5.7 میلیون دلار در روز جمعه برداشت شد. ETHA بلک راک اولین صندوق تازه راه اندازی شده بود که از مرز 1 میلیارد دلار عبور کرد، با جریان ورودی فقط در روز دوشنبه (26.8 میلیون دلار)، در حالی که FETH Fidelity در روز پنجشنبه با جریان خالص 14.3 میلیون دلار عملکرد قوی داشت.

داده‌های بالا فقط بیانیه قبلی را تأیید می‌کند که حداقل در حال حاضر، ETF‌های نقطه‌ای اتریوم با ETF‌های بیت‌کوین یکسان نیستند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا