اقتصاد

ریچارد هارت، بنیانگذار Hex، در تلاش برای رد شکایت تقلب SEC شکست خورد

ریچارد هارت، بنیانگذار Hex، در تلاش برای رد شکایت تقلب SEC شکست خورد

Bijie.com گزارش داد:

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) تلاش ریچارد هارت بنیانگذار Hex را برای رد دعوای تقلب 1 میلیارد دلاری خود در اوراق بهادار با ادعای صلاحیت قضایی در مورد این پرونده به چالش کشیده است.

در اعتراضی که در 22 اوت در دادگاه فدرال نیویورک ثبت شد، اما به تاریخ 8 ژوئیه، SEC استدلال کرد که درخواست Heart برای اخراج به اتهامات پشتیبانی شده در شکایت پاسخ نمی‌دهد و استانداردهای قانونی مربوطه را نادیده می‌گیرد.

هارت قبلاً در درخواست خود برای اخراج استدلال می‌کرد که تنظیم‌کننده‌ها فاقد اختیار هستند زیرا او در خارج از کشور زندگی می‌کرد و در دوره‌های مربوطه در ایالات متحده نبود.

SEC سوء استفاده از بودجه را متهم می کند و دفاع قلب را به چالش می کشد

طبق اسناد رسمی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، از دسامبر 2019 تا نوامبر 2020، Hex به عنوان یک دارایی رمزنگاری شده به بازار عرضه شد و آن را “گواهی سپرده بلاک چین” نامید و قول داد که از طریق توکن افزایش سهام ادامه دهد دارایی ها

ادعاهای Heart، از جمله وعده بازدهی بالا و این ادعا که هکس “ارزشمندترین دارایی تمام دوران” است، سرمایه گذاری قابل توجهی را جذب کرد.

در واقع، گفته می‌شود که سرمایه‌گذاران به ارزش 678 میلیون دلار ETH سرمایه‌گذاری کرده‌اند، و کمیسیون SEC تاکید می‌کند که علی‌رغم این وعده‌های بزرگ، ارزش Hex تقریباً 98.4٪ از بالاترین رکورد خود در جولای 2023 کاهش یافته است.

ادعاهای بیشتر مربوط به سرمایه‌گذاری‌های مشترک بعدی Heart، PulseChain و PulseX است. تنظیم‌کننده‌ها Heart را متهم می‌کنند که بیش از 354 میلیون دلار برای PulseChain با درخواست «فدا کردن» دارایی‌های رمزنگاری‌شده که بعداً برای کالاهای لوکس شخصی، از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، خودروها و آنچه او ادعا می‌کرد که بزرگترین الماس سیاه جهان است، به جای این پلتفرم هزینه شد، جمع‌آوری کرده است. توسعه

برای پنهان کردن این تراکنش‌ها، Heart ظاهراً حدود 217 میلیون دلار را از طریق یک سری نقل و انتقالات و میکس‌کننده‌های ارزهای دیجیتال جابه‌جا کرده است که در نهایت 12.1 میلیون دلار را برای خریدهای لوکس اختلاس کرده است.

علاوه بر این، SEC اشاره کرد که PulseChain و PulseX تا ماه می 2023، مدت‌ها پس از پایان دوره تامین مالی، طبق وعده‌های خود راه‌اندازی نکردند.

SEC استدلال آزادی بیان قلب را رد می کند

آژانس همچنین تاکید کرد که تلاش‌های بازاریابی بنیانگذار در درجه اول سرمایه‌گذاران آمریکایی بود، و اشاره کرد که او در کنفرانسی در لاس وگاس و مصاحبه حضوری در یک پادکست در میامی حضور مجازی داشت، که اساساً بر ارتباط این مورد به مقررات ایالات متحده

پیشنهاد Heart برای اخراج همچنین استدلال می‌کرد که پرونده SEC حقوق آزادی بیان او را نقض می‌کند، و ادعا می‌کند که استفاده تنظیم‌کننده از نظرات او برای شارژ پیشنهادات اوراق بهادار می‌تواند گفتار محافظت شده در بلاک چین را سرکوب کند. با این حال، SEC این استدلال را “غیرقابل دفاع”

یافت

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا