اقتصاد

Liquidnet، Devexperts، N26 و موارد دیگر: تغییرات اجرایی در این هفته

Liquidnet، Devexperts، N26 و موارد دیگر: تغییرات اجرایی در این هفته

Bijie.com گزارش داد:

در پوشش این هفته تغییرات اجرایی، قرارها، ترفیعات و خروج‌ها را در بخش‌های کلیدی صنعت پوشش می‌دهیم. این تغییرات اجرایی را در Scope Markets، Liquidnet، Trustly، Ninja Trader، Devexperts و N26 بررسی کنید.

مدیر اجرایی Scope Markets نقش اصلی توسعه کسب و کار را در زارا FX بر عهده می گیرد، تاجر سابق Citi و Nomura را به عنوان رئیس واحد چند دارایی منصوب می کند مدیر ارشد محصول جدید Trustly، تخصص HSBC PayMe را برای هدایت استراتژی محصول به ارمغان می آورد.

همچنین، مدیر سابق چارلز شواب به NinjaTrader می‌پیوندد تا فین‌تک را برای معاملات آتی بسازد. N26 در بحبوحه خروج یان استچله، مدیر ارشد نظارتی جدید را منصوب می کند. درباره ارز خارجی، فناوری مالی این هفته بیشتر بدانید،

مدیر اجرایی Scope Markets نقش اصلی توسعه کسب و کار را در Zara FX بر عهده می گیرد

طبق به‌روزرسانی اخیر در LinkedIn، کریستیانا لازاریدو به‌عنوان مدیر ارشد توسعه کسب‌وکار Zara FX فعالیت می‌کند. قبل از پیوستن به زارا FX، لازاریدو سمت های مختلفی در توسعه کسب و کار داشت. از مه 2023 تا ژوئیه 2024، او به عنوان رئیس مشارکت های جهانی در Scope Markets فعالیت می کرد.

مسئولیت‌های او شامل مدیریت پروژه و هماهنگی استراتژی‌های فروش و بازاریابی است. قبل از این، او از ژانویه 2023 تا آوریل 2023 به عنوان رئیس مشارکت در Eurotrader خدمت می کرد، جایی که تمرکز او مشابه بود، شامل مدیریت پروژه و فروش. لازاریدو در اوایل کار خود به عنوان رئیس توسعه تجارت در VT Markets از ژانویه 2022 تا ژانویه 2023 خدمت کرد.

درباره نقش جدید کریستیانا لازاریدو به عنوان مدیر ارشد توسعه کسب و کار در Zara FX بیشتر بدانید.

Liquidnet تریدر سابق Citi و Nomura را به عنوان رئیس واحد چند دارایی جدید منصوب کرد

Liquidnet مدیر اجرایی جدیدی Balraj Briah را خریداری کرده است که بخش خدمات چند دارایی خود را که اخیراً راه اندازی شده اداره می کند. میز معاملات برای ادغام عملیات شرکت در سراسر بازار و ارائه نقدینگی مشتریان در ابزارهای مختلف طراحی شده است.

Briah بیش از 25 سال تجربه در میزهای معاملاتی موسسات مالی بزرگ جهانی دارد. او در طول زندگی حرفه ای خود به عنوان معامله گر در موسساتی مانند BNY Mellon، Nomura و Citibank کار کرده است و در هفت سال گذشته با BTIG کار کرده است. در ساختار متخصصان تجارت نهادی، او به عنوان مدیر عامل فعالیت می کند.

درباره انتصاب بالراج بریا توسط Liquidnet برای رهبری بخش خدمات چند دارایی آن بیشتر بدانید.

CPO جدید Trustly، تخصص HSBC PayMe را برای هدایت استراتژی محصول به ارمغان می آورد

تراستی آدام دارسی را به عنوان مدیر ارشد محصول جدید خود منصوب می کند. دارسی تجربه گسترده ای در بخش فناوری مالی دارد. قبل از پیوستن به Trustly، D’arcy به عنوان مدیر ارشد محصول برای Prodigy Finance، یک پلت فرم تامین مالی دیجیتال که از دانشجویان کشورهای کم درآمد برای حضور در دانشگاه های برتر در سراسر جهان پشتیبانی می کند، خدمت می کرد. او سه سال این نقش را برعهده داشت.

دارسی علاوه بر نقش خود در Prodigy Finance، به عنوان مربی محصول در ارائه‌دهنده کیف پول دیجیتال ویتنامی MoMo نیز خدمت می‌کند. او از نوامبر 2021 تا نوامبر 2022 این سمت را در اختیار دارد. کار او شامل هدایت تیم محصول برای ساخت بزرگترین کیف پول دیجیتال در ویتنام با تمرکز بر اجرای مدل عملیاتی محصول بود.

درباره انتصاب آدام دارسی توسط Trustly به عنوان مدیر ارشد محصول جدید خود بیشتر نشان دهید.

مدیر سابق چارلز شواب به NinjaTrader می‌پیوندد تا فناوری‌های مالی آتی پیشرو بسازد

پلتفورم معاملات آتی خرده فروشی NinjaTrader، توبین مک دانیل را به عنوان رئیس جدید خود منصوب کرد و موجی از استخدام مدیران را که از چند ماه پیش آغاز شد ادامه داد. مک دانیل 15 سال تجربه تجارت خرده فروشی و سرمایه گذاری را برای NinjaTrader به ارمغان می آورد.

او اخیراً به عنوان رئیس SoFi Invest خدمت کرده و قبلاً در چارلز شواب نقش های ارشدی داشته است، جایی که برای تقویت پشتیبانی از خودگردانی کار می کند. سرمایه گذاری برای بیش از یک دهه خدمات ارائه شده توسط ارائه دهنده.

درباره نقش جدید توبین مک دانیل در Ninja Trader بیشتر بدانید.

Devexperts مدیران سابق مورنینگ استار و تامسون رویترز را برای رهبری فروش آسیا و اقیانوسیه استخدام می کند

توسعه‌دهنده نرم‌افزار مالی Devexperts، آنتونی مروین را به‌عنوان معاون فروش و توسعه کسب‌وکار استرالیا و آسیا و اقیانوسیه منصوب کرده است. مروین بیش از 25 سال تجربه در زمینه فروش فناوری مالی دارد. تخصص او شامل داده های سرمایه گذاری، محصولات تحقیقاتی و سیستم های کمی است.

پیش از پیوستن به Devexperts، مروین چندین موقعیت کلیدی در صنعت داشت. او پنج سال را هدایت تیم فروش و واحد تجاری مدیریت سرمایه گذاری تامسون رویترز آسیا پاسیفیک گذراند. شغل او همچنین شامل کار به عنوان مدیر فروش در EPFR (Informa Financial Intelligence) و مدیر حساب در ITRS است.

افشای اطلاعات بیشتر درباره انتصاب آنتونی مروین توسط Devexperts به عنوان معاون فروش و توسعه کسب و کار در استرالیا و آسیا و اقیانوسیه.

N26 به مناسبت جدایی یان استچله، مدیر نظارتی جدیدی را منصوب کرد

جان استچله، مدیر ارشد مقررات N26 در پایان سه ماهه سوم سال 2024 از سمت خود کناره‌گیری می‌کند. Stechele در اوایل سال 2023 به عنوان موقت به هیئت مدیره N26 پیوست و از آن زمان تاکنون مسئولیت امور نظارتی شرکت را بر عهده داشته است. او اکنون N26 را ترک خواهد کرد تا فرصت های جدید را کشف کند.

مسئولیت های Stechele به مدیر ارشد ریسک کارینا کوزوله منتقل می شود. کوزوله از نوامبر 2023 با N26 همکاری کرده است و در این مدت از نزدیک با Stechele همکاری می کند. استچله قبل از پیوستن به N26 نقش های مختلفی در بخش مالی داشت. از اکتبر 2019 تا آوریل 2022، او به عنوان مدیر محصول Creditshelf AG، یک پلت فرم وام دیجیتال که بعداً توسط تیلور خریداری شد، خدمت کرد.

درباره اضافه شدن یان استچله، مدیر ارشد مقررات N26 بیشتر بدانید.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا