اقتصاد

نقشه راه 2024 اتریوم – عملکرد ETH در سال 2016 و 2019 تکرار شود؟

نقشه راه 2024 اتریوم – عملکرد ETH در سال 2016 و 2019 تکرار شود؟

Bijie.com گزارش داد:

    اتریوم در زمان مشابهی ساختار مشابهی را در نمودار قیمت ایجاد کرد و اتریوم تصمیم گرفت شکاف ایجاد شده پس از سقوط به زیر یک باند حمایتی کلیدی را ببندد.

بازیابی اخیر اتریوم (ETH) از سطح 2100 دلار این گمانه زنی را تقویت کرده است که می تواند موفقیت سال های 2016 و 2019 را در سال 2024 تکرار کند.

با توجه به اینکه اتریوم (ETH) در مسیر بسته شدن روز در محدوده 2800 تا 2900 دلار قرار دارد، بسیاری بر این باورند که روند صعودی قریب الوقوع است. به خصوص که فدرال رزرو برای کاهش نرخ بهره در ماه سپتامبر آماده می شود.

در واقع، الگوهای تاریخی نشان می‌دهند که ETH/BTC در سال‌های 2016، 2019، و اکنون در سال 2024 سقوط می‌کند، و خرابی‌های قبلی منجر به رالی سپتامبر می‌شد.

شایان ذکر است که در سال‌های 2016 و 2019، ETH در 19 تا 20 سپتامبر به اوج خود رسید. این تاریخ ها نزدیک به تاریخی است که فدرال رزرو قصد دارد در ماه آینده (18 سپتامبر) نرخ بهره را کاهش دهد. اگرچه این ممکن است بیش از یک تصادف باشد و منادی دستاوردهای بالقوه برای بزرگترین آلتکوین جهان باشد.

چشم انداز هفتگی ETH/USD

در زمان نگارش مقاله، ETH/USD کمتر از میانگین متحرک ساده 20 هفته ای خود (SMA) باقی می ماند. برعکس، بیت کوین (BTC) و چندین آلتکوین دیگر به باندهای حمایتی صعودی رسیده اند.

با در پیش بودن کاهش نرخ، اتریوم احتمالاً شکاف ایجاد شده پس از سقوط به زیر سطح حمایت را می‌بندد و الگوی صعودی سال‌های 2016 و 2019 را منعکس می‌کند. این شباهت می تواند شانس ETH را برای تکرار موفقیت قبلی خود تقویت کند.

تراکنش های روزانه لایه 2 اتریوم

افزایش یافت

بر اساس داده‌های OurNetwork، راه‌حل لایه ۲ اتریوم رشد بی‌سابقه‌ای را تجربه می‌کند، به طوری که حجم تراکنش‌های روزانه در ۲۱ آگوست به رکورد ۱۶.۸۷ میلیون رسید.

اکوسیستم اتریوم به سرعت در حال گسترش است، با پیشرفت‌های عمده‌ای از جمله ورود سونی به Web3 از طریق بخش جدید Soneium.

این پلتفرم با پشتیبانی از Optimism’s OP Stack و ادغام با Astar، Chainlink و USDC، قصد دارد بازی‌های بلاک چین را به جریان اصلی تبدیل کند.

در نتیجه این نوآوری‌ها، افزایش فعالیت در بلاک چین ETH می‌تواند قیمت را بالا ببرد که یادآور رالی‌های 2016 و 2019 است.

بازارهای گسترده تر ارزهای دیجیتال و تاثیر دلار آمریکا

بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال اخیراً پس از اینکه جروم پاول، رئیس فدرال رزرو به کاهش نرخ در سپتامبر اشاره کرد، سبز شده است. ETH یک بازیگر اصلی در صنعت ارزهای دیجیتال است و احتمالاً این حرکت ادامه خواهد داشت زیرا احتمالاً شاهد افزایش قیمت در نمودارها هستیم.

علاوه بر این، هر گونه ضعف در دلار آمریکا می تواند قیمت اتریوم را بیشتر افزایش دهد زیرا فدرال رزرو موضع بدتری اتخاذ می کند.

فدرال رزرو از زمانی که شروع به افزایش نرخ های بهره کرده است و نرخ های بهره را کاهش خواهد داد، اکنون کمتر از هر زمان دیگری تیزبین است. این از لحاظ تاریخی منجر به تضعیف دلار آمریکا شده است. این عامل محرک قابل توجهی برای افزایش قیمت ETH خواهد بود، همانطور که در بازارهای صعودی قبلی چنین بوده است.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا