اقتصاد

حرکت بعدی اتریوم به بسته شدن هفتگی 2800 دلار بستگی دارد

حرکت بعدی اتریوم به بسته شدن هفتگی 2800 دلار بستگی دارد

Bijie.com گزارش داد:

Ethereum در آستانه است. کل بازار به دنبال این است که ببیند آیا می تواند هفته را بالای 2800 دلار ببندد یا خیر. این الان عدد جادویی است. اگر این کار را انجام دهد، می‌توانیم سطوحی را ببینیم که از زمان شروع معامله ETF اتریوم در ماه جولای به آن‌ها نرسیده‌ایم.

اما اگر نتواند این خط را حفظ کند، ممکن است اوضاع به سرعت به هم ریخته شود. مخاطرات زیاد است، واقعاً زیاد است. به عنوان مثال، کاهش به 2600 دلار می تواند 1.07 میلیارد دلار در موقعیت های خرید را از بین ببرد.

نکته اینجاست: بسیاری از معامله گران نسبت به روند صعودی خوشبین تر هستند. داده‌های Coinglass نشان می‌دهد که اگر اتریوم به جای سقوط افزایش یابد، تنها حدود 400 میلیون دلار در خطر خواهد بود.

اما جیمی کوتس از Real Vision در حال افزایش علائم هشدار دهنده است. او گفت که البته، بازگشت مجدد ممکن است اتفاق بیفتد، اما این اتفاق نمی افتد مگر اینکه فعالیت شبکه اتریوم افزایش یابد.

کوتز در توییتر نوشت: «شهریه در چهار سال اخیر پایین‌تر است». او همچنین اشاره کرد که اگرچه پذیرش سطح 2 “بالا” است، کافی نیست. شبکه باید بیدار شود، ساده و ساده.

خب، نقشه راه از اینجا چیست؟ تحلیلگران در حال مشاهده برخی سطوح خاص هستند. برای حفظ احساسات صعودی، اتریوم باید بالای 2888 دلار بماند. این به عنوان یک سطح معکوس بسیار بحرانی در نظر گرفته می شود. اگر بالاتر از این سطح بمانیم، در مورد یک فرصت خرید قوی صحبت می کنیم.

با این حال، اگر اتریوم نتواند این خط را حفظ کند، انتظار داریم به سطح پشتیبانی کلیدی بعدی در 2253 دلار سقوط کند. این عدد با سطح اصلاحی فیبوناچی 38.2% مطابقت دارد.

زیر این سطح، ممکن است با یک روند نزولی تمام عیار روبرو باشیم.

با نگاهی به نمودارها، علائم مختلط هستند. یک خط روند صعودی بلندمدت وجود دارد که بسیار خوب حفظ شده است. اما یک خط روند نزولی کوتاه مدت نیز وجود دارد که اواخر این ماه از خط روند بلندمدت عبور خواهد کرد.

بیایید معیارهای روی زنجیره را فراموش نکنیم. نسبت ارزش شبکه اتریوم به تراکنش ها (NVT) جالب به نظر می رسد. به شدت کاهش یافت و به -53.05 رسید. این بد به نظر می رسد، اما ممکن است در واقع چیز خوبی باشد.

نسبت NVT کمتر معمولاً به این معنی است که ارزش بازار به اندازه حجم معاملات رشد نمی کند، که برخی آن را نشانه کاهش ارزش گذاری می دانند. آیا این بدان معنی است که ما به پایین ترین نقطه نزدیک شده ایم؟

شاید. اما فقط زمان مشخص خواهد کرد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا