اقتصاد

شیبا اینو: سرمایه گذارانی که یک میلیارد دلار را از دست داده اند، صحبت می کنند

شیبا اینو: سرمایه گذارانی که یک میلیارد دلار را از دست داده اند، صحبت می کنند

Bijie.com گزارش داد:

انواع مختلفی از سرمایه گذاران در بازار وجود دارد. در حالی که بازارهای نوسان برخی از آنها در حاشیه هستند، عوامل مشابه سرمایه گذاران را به سمت همه جانبه سوق می دهد. در روزهای اولیه شیبا اینو (SHIB)، برخی آن را به عنوان یک ارز دیجیتال شوخی می‌نگریستند، زیرا از Dogecoin (DOGE) الهام گرفته شده بود.

اما memecoin ها به سرعت این روایت را تغییر دادند، زیرا چندین نفر که پول خود را در این دارایی سرمایه گذاری کردند میلیونر و میلیاردر شدند.

همچنین بخوانید: XRP: برای پرتاب موشک با ترکیدن حباب Tether آماده شوید!

سفر تاسف بار سرمایه گذاران و SHIB

شیبا اینو: سرمایه گذارانی که یک میلیارد دلار را از دست داده اند، صحبت می کنند 1

در ژانویه 2021، یک سرمایه‌گذار شیبا اینو را با تاسف در دل خرید. طبق گزارشات، او 2000 دلار سرمایه گذاری کرد و 2587489483239 توکن SHIB خریداری کرد. در زمان خرید، Memecoin با قیمت 0.000000000077295 دلار معامله می شد.

همچنین بخوانید: شیبا اینو: اگر 99 درصد توکن ها بسوزند، قیمت SHIB چقدر خواهد بود؟

چرا او دارایی های SHIB خود را فروخت؟

به گفته سرمایه گذاران، SHIB یکی از بدترین ارزهای دیجیتال در سال 2020 بود. این امر باعث شد تا سرمایه گذاران تصمیم بگیرند که سرمایه گذاری خود را به خطر نیندازند. او حتی بیشتر ترسید و دارایی های خود را پس گرفت، به این فکر که ممکن است همه چیز سرمایه خود را از دست بدهد و هرگز آن را پس نگیرد.

فرصت از دست رفته

برای در نظر گرفتن این موضوع، تنها در دو ماه، ارزش سرمایه گذاری در SHIB از 100 دلار به 2 دلار کاهش یافت. اما وضعیت در اکتبر 2021 تغییر کرد. 25 تریلیون توکن به ارزش 1 میلیارد دلار.

SHIB پس از اینکه تریلیون ها توکن را در ده ماه دور انداخت، به بالاترین سطح تاریخ 0.00008616 دلار رسید. وقتی 2,000 دلار به 67,000,000% می رسد، ممکن است به 1 میلیارد دلار افزایش یابد.

بازتاب سرمایه گذاران و وضعیت بازار

شیبا اینو: سرمایه گذارانی که یک میلیارد دلار را از دست داده اند، صحبت می کنند 2

سرمایه گذار در توضیح این بدبختی گفت:،

«من به تازگی پیام هایی از چند دوست دریافت کردم که به من گفتند که Shiba Inu از ژانویه (2021) 67 میلیون افزایش یافته است و من در حال مرور در Reddit بودم و یکی از آنها را دیدم SHIB 2000 دلار در آن گذاشتم و برای چند هفته آن را کاهش دادم و اکنون آن را به ارزش 1 میلیارد دلار فروختم؟

همچنین بخوانید: گزینه های برتر آلت کوین با نزدیک شدن بیت کوین به 70000 دلار آماده انفجار شوید

در زمان انتشار، شیبا اینو با قیمت 0.0000144 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته 1.54 درصد افزایش یافته است.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا