اقتصاد

در اینجا چیزی است که گاوهای PEPE برای قیمت هفته آینده انتظار دارند

در اینجا چیزی است که گاوهای PEPE برای قیمت هفته آینده انتظار دارند

Bijie.com گزارش داد:

    قیمت PEPE ممکن است در روزهای آینده نزدیک به 10 درصد افزایش یابد. اگرچه نمودار جدول زمانی نزولی باقی می ماند، PEPE هیچ نشانه ای از بازگشت در زمان چاپ نشان نمی دهد

در 5 آگوست، زمانی که بیت کوین [BTC] به 49000 دلار سقوط کرد، Pepe [PPE] به سطح اصلاحی فیبوناچی 78.6% 0.0000068 دلار بازگشت. میم کوین ها قادر به تکرار عمل قیمت سایر آلتکوین های اصلی نیستند.

برخی از این شرکت‌ها موفق شده‌اند قیمت‌های معاملاتی را که قبل از ظهور احساسات نزولی در هفته اول آگوست با آن معامله می‌کردند، به دست آورند. با این حال، هیچ یک از میم کوین های محبوب دیگر در دو هفته گذشته عملکرد خوبی نداشته اند.

علیرغم فقدان اقدامات تشویقی قیمت، احساسات بازار اندکی مثبت است

احساس وزنی 3 روزه در چند روز گذشته اندکی مثبت بوده است. این نشان می‌دهد که تعامل در رسانه‌های اجتماعی عذاب و غم نیست. در این دوره، گردش خون غیر فعال نیز نسبتاً پایدار بود.

افزایش میانگین سنی سکه نشان دهنده انباشت بیشتر در هفته گذشته است. اگر گردش غیرفعال آرام بماند، میانگین سن سکه ممکن است بیشتر شود، که می تواند به شانس بازیابی PEPE کمک کند.

از سوی دیگر، همان افزایش MCA در ماه جولای برای بالا بردن memecoin به بالای منطقه مقاومت 0.000013 دلاری کافی نبود. این سطح از هفته اول ژوئن خریداران را متوقف کرده است.

بعید است PEPE به سطوحی که در پایان ژوئیه مشاهده شده است بازگردد

ساختار بازار روزانه نزولی است. برای اینکه این تغییر کند، قیمت باید در پایان معاملات روزانه بالای 0.000009 دلار باشد. MACD نشان می دهد که حرکت نزولی در حال ضعیف شدن است و OBV نیز اندکی شروع به صعود کرده است.

دلگرم‌کننده‌ترین واقعیت این است که PEPE سرسختانه از سطح 0.00000678 دلار دفاع کرده است، که یک اصلاح فیبوناچی کلیدی است. گاو نر مورد ضرب و شتم قرار گرفت، اما کاملاً شکست نخورد.

دوره بازنگری هفت روزه غلظت بالایی از سطوح انحلال را در منطقه 0.00000085-0.0000094 دلار نشان می دهد. معامله گران انتظار دارند روند نزولی ادامه یابد، اما اگر PEPE 8 درصد دیگر افزایش یابد، این پوزیشن های فروش حذف خواهند شد.


آیا نمونه کار شما سبز است؟ مشاهده ماشین حساب سود Pepe


بنابراین، در کوتاه‌مدت، معامله‌گران می‌توانند انتظار داشته باشند که این نقدینگی دوباره به‌جهت افزایش یابد. پس از چند روز، یک روند صعودی پایدار بعید است مگر اینکه تقاضای ارگانیک در شاخص هایی مانند OBV منعکس شود.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا