اقتصاد

با خروج رابرت اف کندی جونیور و حمایت از ترامپ، بیت کوین از 63 هزار دلار گذشت

با خروج رابرت اف کندی جونیور و حمایت از ترامپ، بیت کوین از 63 هزار دلار گذشت

نامزد ریاست جمهوری ایالات متحده رابرت اف کندی جونیور تصمیم خود را مبنی بر کناره گیری از رقابت های انتخابات ریاست جمهوری 2024 و حمایت از رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ در طی یک کنفرانس مطبوعاتی در آریزونا در 23 اوت.

این اعلام، همراه با سخنرانی صعودی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در اوایل روز، باعث بیت کوین شد (BTC) در یک ساعت گذشته 2.5 درصد افزایش می یابد و سطح قیمت 63500 دلار را دوباره به دست می آورد.

کریپتوی پرچمدار در قیمت معامله می شد. 63750 دلار تا زمان انتشار، تقریباً 6 درصد افزایش در 24 ساعت گذشته، بر اساس داده‌های CryptoSlate.

در حمایت از ترامپ

RFK گفت که او تصمیم گرفته است از ترامپ حمایت کند زیرا او از آزادی بیان، کودکان و پایان دادن به جنگ در اوکراین حمایت می کند. شایان ذکر است، این دو همچنین در حمایت از بیت کوین و صنعت دارایی های دیجیتال همسو هستند.

RFK در طول این مدت گفت که او اخیراً با ترامپ و خانواده اش در فلوریدا ملاقات کرد، جایی که آنها توافق کردند. به نیروها بپیوندند. RFK همچنین فاش کرد که تلاش هایی برای ارتباط با معاون رئیس جمهور کامالا هریس انجام داده است، اما او از این کار خودداری کرده است. با او ملاقات کنید.

RFK گفت مبارزات انتخاباتی او پایان نخواهد یافت، اما در حوزه های قضایی کلیدی به حالت تعلیق در خواهد آمد. این سخنرانی چند دقیقه پس از آن انجام شد که کمپین وی در پرونده ای به دادگاه پنسیلوانیا اعلام کرد که از ترامپ حمایت می کند.

کندی درخواست کرده است به دنبال %20https://apnews.com/article/rfk-jr-trump-speech-arizona-a2638f89ddcb5de03edbe4574ca17d45″>انصراف از رای آریزونا در 22 اوت.

علی رغم کناره گیری از رقابت، RFK جونیور در چندین ایالت قرمز و آبی در صندوق رای باقی مانده است. استراتژی او به احتمال یک انتخابات احتمالی بستگی دارد، که اگر هیچ یک از نامزدهای اصلی حزب، به ویژه هریس یا ترامپ، 270 رای الکترال لازم را کسب نکنند، که منجر به تساوی 269 بر 269 می شود، ممکن است رخ دهد.

در چنین شرایطی. در این سناریو، انتخابات توسط مجلس نمایندگان تصمیم گیری می شود، جایی که RFK جونیور از نظر تئوری می تواند خود را به عنوان یک نامزد سازش معرفی کند، که به طور بالقوه منجر به یک مسیر غیرمنتظره به کاخ سفید می شود.

بازارها به حرکت مثبت ادامه می دهند

افزایش قابل توجه بیت کوین توسط سایر ارزهای دیجیتال مهم، از جمله اتریوم (ETH) و سولانا (< a href="https://cryptoslate.com/coins/solana/">SOL). ETH در عرض چند دقیقه پس از عمومی شدن پرونده پنسیلوانیا، 1.8 درصد افزایش یافت و منطقه 2700 دلاری را پس گرفت، در حالی که SOL پس از افزایش 2.6 درصدی به 150 دلار نزدیک می شود.

این خبر همچنین ادامه داشت. حرکت در بازار سهام ایالات متحده، زیرا S&P 500، Nasdaq و Dow Jones به ترتیب 1٪، 1.3٪ و 1٪ افزایش یافته اند.

اما، بازار پیش‌بینی مبتنی بر چند ضلعی Polymarket هنوز تغییر مثبتی نسبت به شانس ترامپ برای پیروزی در انتخابات نشان نداده است. در زمان نگارش این مقاله، شانس کامالا هریس پس از 2 درصد افزایش در روز، 49 درصد است، در حالی که ضریب ترامپ به 50 درصد رسیده است.

اطلاعات بازار بیت کوین

در زمان انتشار 8 :44 بعد از ظهر UTC در 23 آگوست 2024، بیت کوین در رتبه اول بازار قرار دارد سقف و قیمت در 24 ساعت گذشته بالا 5.49٪ بوده است. بیت کوین دارای ارزش بازار 1.26 تریلیون دلار با حجم معاملات 24 ساعته 36.39 میلیارد دلار است. درباره بیت کوین بیشتر بیاموزید ›

خلاصه بازار کریپتو

در زمان مطبوعات 8:44 بعد از ظهر UTC در 23 اوت 2024، کل بازار ارزهای دیجیتال ارزش آن 2.24 تریلیون دلار با حجم 24 ساعته 76.1 میلیارد دلار است. تسلط بیت کوین در حال حاضر 56.09٪ است. درباره بازار کریپتو بیشتر بیاموزید ›

در این مورد ذکر شده است مقاله

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا