اقتصاد

نهنگ dogwifhat 1.5 میلیون توکن می‌خرد – آیا این یک علامت صعودی برای WIF است؟

نهنگ dogwifhat 1.5 میلیون توکن می‌خرد – آیا این یک علامت صعودی برای WIF است؟

Bijie.com گزارش داد:

    تا زمان انتشار، نهنگ های WIF سود هنگفتی معادل 68 میلیون دلار داشته اند. سطوح انحلال اصلی میم کوین نزدیک به 1.57 دلار در جهت نزولی و 1.65 دلار در جهت صعودی است.

Dogwifhat [WIF]، یک میم کوین محبوب بر اساس Solana [SOL]، اکنون توجه زیادی را از سوی جامعه ارزهای دیجیتال به خود جلب کرده است.

طبق داده‌های شرکت تحلیل زنجیره‌ای Lookonchain، با ادامه روند نزولی بازار، بزرگترین دارنده WIF بیش از 1.8 میلیون توکن WIF به ارزش 2.61 میلیون دلار در 23 آگوست 2024 خریداری کرد.

کریپتو نهنگ 1.8 میلیون توکن WIF خریداری کرد

طبق پستی در X (توئیتر سابق)، نهنگ 2.61 میلیون دلار از Camino برای خرید سکه های معروف قرض گرفت.

این خرید بزرگ سکه در نزدیکی سطوح حمایتی کلیدی رخ داد و یک الگوی عمل قیمت دو برابری صعودی را تشکیل داد.

با این حال، از 13 تا 15 دسامبر 2023، این نهنگ 226000 دلار برای خرید 19.86 توکن WIF با قیمت متوسط ​​0.00114 دلار هزینه کرد.

پس از این خرید، تا زمان انتشار، نهنگ 27.2 میلیون توکن WIF به ارزش 44.36 میلیون دلار با سود کل بیش از 68 میلیون دلار در اختیار داشت.

تحلیل قیمت و سود باز

با وجود این خرید قابل توجه WIF، memecoin در زمان انتشار نزدیک به 1.63 دلار معامله می شود و قیمت آن در 24 ساعت گذشته 2٪ کاهش یافته است.

در همین حال، حجم معاملات آن در مدت مشابه بیش از 13 درصد کاهش یافت که نشان‌دهنده مشارکت کمتر معامله‌گر است.

با این حال، طبق داده‌های شرکت تحلیل زنجیره‌ای Coinglass، علاقه باز WIF در 24 ساعت گذشته بدون تغییر باقی مانده است.

WIF: سطح بحرانی

بر اساس تحلیل فنی AMBCrypto، علیرغم معامله زیر میانگین متحرک نمایی 200 (EMA) در بازه زمانی روزانه، WIF صعودی به نظر می رسد.

دلیل اساسی پشت این چشم‌انداز صعودی، شکل‌گیری یک الگوی عمل قیمت دوبل و سطح حمایت کلیدی 1.4 دلار است.

از لحاظ تاریخی، هر زمان که WIF به این سطح پشتیبانی می‌رسد، افزایش شدید قیمت را تجربه می‌کند. این بار سرمایه گذاران و معامله گران انتظارات مشابهی دارند.

تشکیل یک الگوی اقدام قیمت دو برابری صعودی نشان می‌دهد که WIF می‌تواند در ابتدا تا 2 دلار افزایش یابد و پس از شکست احتمالی به 2.8 دلار افزایش یابد.

سطوح انحلال اصلی

کوینگلاس گفت که در زمان انتشار، سطح انحلال اصلی WIF پایین تر بود، نزدیک به 1.57 دلار، که بالاتر است زیرا معامله گران در این سطح اهرم زیادی دارند.


پیش‌بینی قیمت [WIF] 2024-2025 dogwifhat را بخوانید


اگر احساسات بازار صعودی باقی بماند و قیمت به سطح 1.65 دلار افزایش یابد، موقعیت های فروش به ارزش نزدیک به 1.27 میلیون دلار منحل خواهند شد.

برعکس، اگر احساسات بازار تغییر کند و قیمت به سطح 1.57 دلار کاهش یابد، موقعیت‌های خرید به ارزش نزدیک به 7.26 میلیون دلار منحل می‌شوند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا