اقتصاد

بیت کوین بول RFK جونیور کمپین ریاست جمهوری را به حالت تعلیق درآورد، از ترامپ حمایت خواهد کرد

بیت کوین بول RFK جونیور کمپین ریاست جمهوری را به حالت تعلیق درآورد، از ترامپ حمایت خواهد کرد

Bijie.com گزارش داد:

کمپین طولانی رابرت اف کندی جونیور برای کاخ سفید روز جمعه به حالت تعلیق درآمد زیرا نامزد مستقل ریاست جمهوری اعلام کرد که رویداد مبارزات انتخاباتی خود را تعلیق می کند و از بیت کوین دیگری حمایت خواهد کرد. وکیل مدافع، دونالد ترامپ، اما کندی جونیور به طور کامل استعفا نمی دهد.

کندی این را در رویدادی در فینیکس، آریزونا اعلام کرد، که کمپین او گفت که به “مسیر او به جلو” می پردازد. فرزند خاندان سیاسی کندی از داوطلبان و حامیان خود تشکر کرد و این نشان دهنده پایان کارزار او بود. در عوض، کندی گفت که او فقط نام خود را از برگه رای در ایالت های نوسان حذف می کند تا از کج شدن انتخابات به سمت نامزد دموکرات کامالا هریس جلوگیری کند.

کندی گفت: “می خواهم همه بدانند که کمپین خود را خاتمه نمی دهم.” “نام من در اکثر ایالت ها در برگه رای خواهد بود.”

آدریان فونتس، وزیر امور خارجه آریزونا، اواخر پنجشنبه (معروف به X) در توییتر گفت که کندی “کاغذ رسمی” را در این ایالت ثبت کرده است، از رقابت های سال 2024 کناره گیری کرد. آسوشیتدپرس بعداً پیش از سخنرانی کندی در روز جمعه گزارش داد که ستاد انتخاباتی وی نیز درخواست خروج از پنسیلوانیا را ارائه کرده است و تیم وی خاطرنشان کرد که کندی در عوض از ترامپ، نامزد جمهوری خواه حمایت خواهد کرد.

او جمعه در آریزونا تاکید کرد: “من کمپین خود را خاتمه نمی دهم، فقط آن را متوقف می کنم.” “نظرسنجی ما به طور مداوم نشان می دهد که اگر در ایالت های میدان نبرد در صندوق رای باقی بماند، احتمالاً انتخابات را به دموکرات ها واگذار می کنم، که با آنها در مورد بیشتر مسائل وجودی اختلاف نظر دارم.”

کندی گفت مسائلی مانند آزادی بیان، جنگ در اوکراین و “جنگ علیه فرزندان ما” باعث شد که “حزب دموکرات را ترک کند، به عنوان یک حزب مستقل شرکت کند و اکنون از آن حمایت کند.” پرزیدنت ترامپ». وی افزود که ترامپ “از من خواست تا به دولت او بپیوندم”

در سخنرانی خود، کندی همچنین نام “عملیات دموکرات سایه” را که مانع کارزار انتخاباتی او شده بودند را نام برد و گفت که کمیته ملی دموکرات “هیچ مسئولیتی در قبال رئیس جمهور ترامپ و من ندارد.” یک نبرد حقوقی در حال انجام را آغاز کرد”

وی افزود: خود حزب دموکرات به نام نجات دموکراسی در حال برچیدن دموکراسی است.

کندی همچنین انتقادات خود را به رسانه ها، به طور خاص هدف قرار دادن افراد در جمعیت، گسترش داد.

کندی گفت: “موسسه شما به جای اینکه ظن قوی نسبت به اقتدار داشته باشید، به بلندگوی تشکیلات تبدیل شده است.” “آنها از دروغ نمی ترسند، از حقیقت می ترسند.”

RFK جونیور و بیت کوین < /h2>

کندی اولین کاندیدای ریاست جمهوری است که بیت کوین را تایید می کند و تقریباً یک سال قبل از تغییر ارز رمزنگاری شده توسط رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ است. در کنفرانس بیت کوین سال گذشته در میامی، کندی بیت کوین را به عنوان یک “سنگ دفاعی” در برابر دولت ها و شرکت هایی توصیف کرد که به دنبال گسترش قدرت خود و تهاجم به زندگی روزمره در ایالات متحده هستند.

از زمان سخنرانی اصلی خود، کندی به گنجاندن ارزهای دیجیتال در پلتفرم کمپین ریاست جمهوری خود ادامه داده است. او پیشنهاد کرد که ایالات متحده می تواند با ترکیبی از بیت کوین و سایر «ارزهای سخت» از دلار آمریکا حمایت کند یا با «قرار دادن کل بودجه ایالات متحده روی بلاک چین» شفافیت در مخارج دولت را افزایش دهد.

بین کندی و ترامپ، هر دو نامزد پیشنهادهای مشابهی را به صاحبان دارایی های دیجیتال ارائه کرده اند. در کنفرانس اخیر بیت کوین در نشویل، کندی خواستار ذخیره استراتژیک بیت کوین شد و رئیس جمهور سابق یک “ذخایر استراتژیک بیت کوین” را در روز بعد پیشنهاد کرد.

حمایت کندی از ترامپ می‌تواند بر کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور، نامزد دموکرات‌های ریاست‌جمهوری در انتخابات امسال تأثیر بگذارد. نظرسنجی ان‌بی‌سی نیوز که پیش از کناره‌گیری ناگهانی جو بایدن از رقابت‌های انتخاباتی در ماه گذشته انجام شد، نشان داد که کندی در میان جمهوری‌خواهان نظرات مثبتی دریافت کرده و در میان دموکرات‌ها محبوبیتی ندارد.

نیکول شاناهان، معاون کندی، در مصاحبه ای با پادکست تام بیلو در اوایل این هفته گفت که کمپین او ترامپ را ترجیح می دهد نه هریس. او احتمال کسب رای از ترامپ را یک “خطر” توصیف کرد و در عین حال دموکرات ها را به دلیل ضد رمزگذاری مورد انتقاد قرار داد.

شاناهان گفت: “الیزابت وارن فرزند پوستر تنظیم بیت کوین است.” “دولت فدرال باید از کنترلی که برای چندین دهه بر ارز فیات داشته است دست بردارد.”

ترامپ یک رویداد کمپین انتخاباتی را اواخر بعد از ظهر جمعه در گلندیل، آریزونا، حومه فینیکس، جایی که کمپین او مهمانان ویژه‌ای را اذیت کرده است، برگزار خواهد کرد.

ویرایش شده توسط اندرو هیوارد

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا