اقتصاد

WazirX شروع به برداشت روپیه هند می کند اما رمزارزهای کاربران را پس از هک ثابت نگه می دارد

WazirX شروع به برداشت روپیه هند می کند اما رمزارزهای کاربران را پس از هک ثابت نگه می دارد

WazirX شروع به برداشت روپیه هند می کند اما رمزارزهای کاربران را پس از هک ثابت نگه می دارد

Bijie.com گزارش داد:

WazirX به کاربران اجازه می دهد تا دو سوم روپیه هند (INR) را از روز دوشنبه از پلتفرم خود برداشت کنند، حدود یک ماه پس از ضرر 230 میلیون دلاری مبادلات ارزهای دیجیتال هند. در هک متحمل شدند

این صرافی به کاربران اجازه می دهد تا 66 درصد از روپیه هند را از حساب های خود برداشت کنند. در همین حال، طبق گفته صرافی، برداشت ارزهای دیجیتال به دلیل از دست دادن توکن‌های اتریوم و سایر دارایی‌ها در آینده قابل پیش‌بینی معلق خواهد ماند.

وزیر ایکس روز جمعه گفت: “به دلیل از بین رفتن موجودی بزرگ توکن های ERC-20 به دلیل حملات سایبری و سرقت، دارایی های توکن کافی برای بازپرداخت توکن کاربران پلت فرم وجود ندارد. بدهی های متحمل شده.

وزیر ایکس روز چهارشنبه اعلام کرد که تمام سفارشات باز در پلتفرم خود را لغو کرده است تا مشکلات موجودی حساب کاربری را پس از هک شدن پلتفرم در ماه گذشته و به دنبال آن افزایش برداشت ها، برطرف کند.

وزیر ایکس برداشت‌های ارزهای دیجیتال و روپیه هند را مدت کوتاهی پس از سرقت 230 میلیون دلار از پلتفرم آن توسط هکرها در 18 جولای مسدود کرد. Mandiant زیرمجموعه امنیت سایبری گوگل ارزیابی کرد که هکرها لپ تاپ WazirX را به خطر نینداخته اند و این گمانه زنی را تقویت کرد که هکرها با سوء استفاده از کیف پول محاسباتی چند جانبه WazirX این حمله سایبری را انجام داده اند.

این صرافی قصد دارد برداشت ها را در مراحلی باز کند: از 26 آگوست تا 8 سپتامبر، کاربران می توانند تقریباً نیمی از روپیه هند خود را برداشت کنند. سپس صرافی آنها را قادر می سازد تا روپیه های باقیمانده، تا 66 درصد از کل روپیه هند را در حساب خود، بین 9 تا 22 سپتامبر برداشت کنند.

به عنوان بخشی از ازسرگیری مرحله ای برداشت ها، وزیرX هزینه برداشت را از 25 روپیه به 10 روپیه کاهش داده است. با این حال، صرافی روز جمعه اعلام کرد که حدود یک سوم روپیه کاربر باید به دلیل “اختلافات در حال انجام و تحقیقات خاص توسط آژانس های مختلف اجرای قانون” در WazirX باقی بماند.

مشخص نیست که کدام سازمان های مجری قانون در حال بررسی مسائل مربوط به وزیرX و بهره برداری از آن هستند. زمان لغو انجماد ارزهای رمزنگاری شده کاربران و روپیه‌های باقی‌مانده در WazirX نیز نامشخص است.

وزیرX بلافاصله به درخواست Decrypt برای اظهار نظر پاسخ نداد.

وزیر ایکس روز جمعه فاش کرد که طرح ترتیبات سنگاپور را دنبال می کند، روند قانونی که “توزیع منصفانه و مورد تایید دارایی های رمزنگاری شده را تسهیل می کند”

به‌عنوان بخشی از این فرآیند، کاربران می‌توانند هر پیشنهاد سازمان‌دهی مجدد را قبل از اجرایی شدن رای دهند و تأیید کنند. با این حال، طبق بیانیه وزیرX، صرافی و مشاوران آن تا حد زیادی این ابتکار را هدایت خواهند کرد. مشخص نیست چه زمانی رای جامعه در این مورد برگزار می شود.

ویرایش شده توسط اندرو هیوارد

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا