اقتصاد

نرخ سوختگی Shiba Inu 1250% افزایش یافت: SHIB به 0.01 دلار رسید؟

نرخ سوختگی Shiba Inu 1250% افزایش یافت: SHIB به 0.01 دلار رسید؟

Bijie.com گزارش داد:

نرخ سوخت Shiba Inu در روز جمعه 1250 درصد افزایش یافت و باعث شد قیمت آن برای مدت کوتاهی 1.6 درصد در طول معاملات روز افزایش یابد. آخرین داده های SHIB Burn نشان می دهد که یک کیف پول 22.7 میلیون توکن سوزانده است، در حالی که دو کیف پول دیگر شروع به سوزاندن بیش از 1.3 میلیون توکن کرده اند.

این پیشرفت با طراوت است زیرا سوختگی اخیراً خشک شده و فقط چند صد هزار نفر به کیف مرده فرستاده شده است.

اکنون که سوزاندن شیبا اینو آغاز شده است، آیا قیمت آن به سمت مرز 0.01 دلار خواهد رفت؟ این مقاله به این موضوع می‌پردازد که چگونه Burn قیمت SHIB را در نمودارها بالاتر می‌برد.

همچنین بخوانید: آیا Shiba Inu (SHIB) می تواند تا سال 2050 به 0.01 دلار برسد؟

نرخ رایت Shiba Inu بالا می رود: SHIB می تواند به 0.01 دلار برسد ?

نرخ سوختگی Shiba Inu 1250% افزایش یافت: SHIB به 0.01 دلار رسید؟ 1

نرخ سوزاندن 1250٪ قیمت Shiba Inu را به مرز 0.01 دلار نمی رساند. طی 24 ساعت گذشته، بیش از 32 میلیون توکن SHIB به کیف پول‌های مرده ارسال نشده است.

برای روشن شدن، 32 میلیون توکن کمتر از 500 دلار ارزش دارند و قیمت SHIB 0.000014 دلار است.

همچنین بخوانید: شیبا اینو چقدر پول نیاز دارد تا یک میلیارد دلار به دست آورد؟

نرخ سوختگی Shiba Inu 1250% افزایش یافت: SHIB به 0.01 دلار رسید؟ 2

این تغییرات اندکی برای مشتریان بالقوه Shiba Inu تغییر می‌کند، زیرا نقطه عطف 0.01 دلاری رویایی دوردست است. برای اینکه SHIB به 0.01 دلار برسد، برنز باید به تریلیون ها برسد، نه میلیون ها یا میلیاردها. بله، تریلیون ها توکن SHIB باید هر روز سوزانده شود تا توکن با مضمون سگ بتواند به سمت علامت 0.01 دلار حرکت کند.

پیش‌بینی‌های واقعی قیمت را برای زمانی که SHIB احتمالاً به نقطه عطف 0.01 دلار می‌رسد کاوش کنید. این پیش‌بینی بلندمدت است و رسیدن به آن نیازمند دهه‌ها صبر است.

همچنین بخوانید: Shiba Inu: AI قیمت SHIB را برای 31 آگوست 2024 تعیین می کند

دهه‌ها انتظار برای همه نیست، زیرا زندگی مستلزم این است که به دلایل شخصی از پول خودداری شود. کسانی که واقعاً طولانی صبر می کنند، ممکن است تمام پاداش ها را در طول زندگی خود درو کنند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا