اقتصاد

رایان سلامه، مدیر سابق FTX، پس از متهم کردن شرکای وزارت دادگستری، دولت ایالات متحده را به نقض وعده ها متهم کرد.

رایان سلامه، مدیر سابق FTX، پس از متهم کردن شرکای وزارت دادگستری، دولت ایالات متحده را به نقض وعده ها متهم کرد.

رایان سلامه، مدیر سابق FTX، پس از متهم کردن شرکای وزارت دادگستری، دولت ایالات متحده را به نقض وعده ها متهم کرد.

Bijie.com گزارش داد:

رایان سلامه مدیر سابق FTX گفت که دولت ایالات متحده تعهد خود مبنی بر عدم پیگرد قانونی شریک خود میشل باند را نقض کرده است.

سالمه یکی از مدیران عامل سابق FTX Digital Markets، زیرمجموعه باهامیان صرافی ارزهای دیجیتال ورشکسته است.

سال گذشته، مدیر اجرایی سابق به توطئه برای ارتکاب مشارکت‌های سیاسی غیرقانونی و کلاهبرداری از کمیسیون انتخابات فدرال و همچنین توطئه برای اداره یک تجارت انتقال پول بدون مجوز اعتراف کرد. در ماه مه، قاضی سلامه را به 7.5 سال زندان محکوم کرد و او در ماه اکتبر به زندان معرفی خواهد شد.

اما سلامه گفت که برای جلوگیری از تحقیقات بیشتر در مورد مادر فرزندش، کاندیدای سابق کنگره، میشل باند، با دولت معامله کرد و به گناه خود اعتراف کرد.

روز پنجشنبه، دامیان ویلیامز، دادستان ناحیه جنوبی نیویورک، اتهاماتی را علیه باند اعلام کرد و او را متهم به نقض مالی کمپین انتخاباتی مربوط به نامزدی ناموفق خود برای کنگره در سال 2022 کرد.

ویلیامز در یک کیفرخواست گفت که سلامه یک پرداخت 400000 دلاری دروغین از FTX به باند را سازماندهی کرده است، که ظاهرا باند از آن برای تأمین بودجه کمپین خود استفاده کرده است.

در یک پرونده جدید دادگاه، وکلای سلام ادعا می‌کنند که دولت از توافقنامه دادخواست مدیر عامل سابق برای تهدید باند استفاده کرده است.

“در تلاشی برای وادار کردن سلامه به اعتراف به گناه، وکلای دولتی اظهار داشتند که در صورت اعتراف سالمه به گناه خود، تحقیقات درباره باند را متوقف خواهند کرد. با توجه به تمایل آشکار سلامه برای محافظت از باند، سلامه با موافقت با انعقاد یک توافقنامه اقرار به جرم پاسخ داد. دولت به قول خود عمل نکرد و اخیراً تحقیقات از باند را از سر گرفت و او را تحت تعقیب قرار داد. ”

سلامه ابتدا از دادگاه خواست که کیفرخواست علیه باند را رد کند، اما اگر این کار را انجام نمی‌داد، محکومیت او رد می‌شد.

>

تصویر ایجاد شده: Midjourney

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا