اقتصاد

DMM Crypto راه اندازی استیبل کوین را تحت قوانین ژاپن بررسی می کند

DMM Crypto راه اندازی استیبل کوین را تحت قوانین ژاپن بررسی می کند

گروه DMM ژاپن به همراه شرکت تابعه آن DMM Crypto، با توجه به بیانیه.

در ابتدا، استیبل کوین در پروژه اقتصاد دیجیتال DMM، پروتکل Seamoon، ادغام خواهد شد. این برای افزایش پایداری و در نهایت افزایش ارزش توکن SMP بومی برنامه ریزی شده شبکه طراحی خواهد شد.

طبق بیانیه:

«stablecoin است. در نظر گرفته شده است که به عنوان یک ارز ذخیره زیربنای خزانه داری پروژه و مکانیزم تثبیت قیمت برای SMP عمل کند – یک ارز دیجیتال که به زودی راه اندازی می شود و به عنوان ابزار اصلی پرداخت در سیمون پروتکل و مجموعه بزرگتر شرکت های DMM در نظر گرفته شده است. /p>

ناگاتو کاساکی، مدیرعامل DMM Crypto، گفت که استیبل کوین برنامه ریزی شده به شرکت کمک می کند تا راهی برای جامعه جهانی ایجاد کند تا دنیای فرهنگی DMM را تجربه کند و تجربیات جدیدی را با هم از طریق پروتکل Seamoon ایجاد کند.

راه اندازی سه فاز

طبق گفته این شرکت، راه اندازی شبکه اصلی استیبل کوین در سه فاز انجام خواهد شد. مرحله اول راه اندازی بر تثبیت پروتکل Seamoon و قیمت رمز SMP آن با ایجاد یک استخر خزانه با استفاده از استیبل کوین های اختصاصی تمرکز خواهد کرد.

متعاقباً، استیبل کوین در اکوسیستم DMM معرفی می شود و به عنوان یک پرداخت عمل می کند. روشی برای معاملات بین شرکت های DMM و شرکای تجاری. این می‌تواند شامل بازپرداخت وام و استفاده‌های دیگر، گسترش ابزار توکن فراتر از پروتکل Seamoon باشد.

در مرحله نهایی، استیبل کوین در دسترس شرکای ثبت‌شده و کاربران تأیید شده قرار می‌گیرد. با گذشت زمان، انتظار می‌رود که جایگزینی برای پرداخت‌های کارت اعتباری برای این کاربران تأیید شده باشد.

بازار رو به رشد استیبل کوین

ابتکار DMM در بحبوحه رشد سریع اکوسیستم استیبل کوین انجام می‌شود. افراد جدیدی را جذب کرد.

طبق داده‌های CryptoSlate، کل سرمایه بازار استیبل کوین از بیش از 100 میلیارد دلار به بالاترین رکورد جدید در حدود 170 میلیارد دلار در هفت ماه گذشته رسیده است. در میان بهبود شرایط بازار.

در این مدت، بازار شاهد ورود شرکت‌های بزرگ رمزنگاری مانند ریپل بوده است که کلاه خود را به این بخش انداختند، در حالی که بازیکنان معتبری مانند USDT Tether و USDC حلقه ادامه یافته است href=”https://cryptoslate.com/apples-nfc-upgrade-paves-way-for-usdc-tap-to-pay-on-iphones-circle-ceo-says/”>پذیرش و رشد.

در این مقاله ذکر شد

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا