اقتصاد

فروش Genesis Node PlayFi در 24 ساعت به فروش می رسد و تقاضا برای شبکه محتوای غیرمتمرکز را نشان می دهد.

فروش Genesis Node PlayFi در 24 ساعت به فروش می رسد و تقاضا برای شبکه محتوای غیرمتمرکز را نشان می دهد.

فروش Genesis Node PlayFi در 24 ساعت به فروش می رسد و تقاضا برای شبکه محتوای غیرمتمرکز را نشان می دهد.

Bijie.com گزارش داد:

[ بیانیه مطبوعاتی – شهر نیویورک، نیویورک، 23 اوت 2024]

PlayFi، یک شبکه داده هوش مصنوعی و بلاک چین که برای صنعت محتوای زنده طراحی شده است، اعلام کرد که Genesis Node Sale آن ظرف 24 ساعت به فروش رسید. این معامله که در 14 آگوست 2024 انجام شد، برای تقویت و رشد شبکه آن ضروری بود و بیش از 70000 تراکنش تنها در یک هفته تکمیل شد. محصول انحصاری کم حجم شامل 1000 گره است و 400 دلار قیمت دارد. شبکه PlayFi در ماه‌های آینده در شبکه اصلی آغاز به کار خواهد کرد و فروش سریع، اشتیاق و انتظار جامعه برای شبکه PlayFi را نشان می‌دهد.

در حالی که فروش گره اصلی PlayFi در اواخر سال 2024 انجام خواهد شد، تقاضا برای فروش گره جنسیس پس از افزایش فعالیت شبکه مشهود است. این گره ها شبکه PlayFi را تغذیه می کنند و برای افزایش ظرفیت شبکه ضروری هستند. گره‌های Genesis بخش مهمی از زیرساخت شبکه برای پردازش هوش مصنوعی، مدیریت داده‌ها و ذخیره‌سازی هستند و از ثبات در کل پروتکل اطمینان می‌دهند.

بن بث موسس PlayFi گفت: “فروش اولین نود ما در عرض 24 ساعت سیگنال شگفت انگیزی از سوی جامعه است که آنها به دیدگاه ما اعتقاد دارند و اهمیت گره ها برای رشد شبکه را درک می کنند.” «در حالی که این فروش گره به راه‌اندازی شبکه ما کمک می‌کند، شرکت‌کنندگان نیز تأثیر مستقیمی بر آینده محتوای زنده دارند، ما از اینکه می‌بینیم حامیانی داریم که PlayFi را درک می‌کنند و به آن اعتقاد دارند تا یک اکوسیستم محتوای زنده قوی‌تر را ایجاد کنند، هیجان‌زده هستیم.

موفقیت فروش Genesis node نه تنها نیاز به یک شبکه قوی و مقیاس پذیر را تأیید می کند، بلکه مشارکت قوی جامعه در چشم انداز PlayFi را نیز برجسته می کند. همانطور که گره های بیشتری آنلاین می شوند، توانایی شبکه برای رسیدگی به حجم تراکنش های بالا و پشتیبانی از برنامه های پیچیده محتوای بلادرنگ افزایش می یابد.

PlayFi اولین پلتفرم هوش مصنوعی و داده است که قابلیت‌های web3 را بر روی محتوای بلادرنگ ایجاد می‌کند. این پروتکل شکاف بین محتوا و داده‌های عملی را پر می‌کند و زیرساخت آن به استودیوها و سازندگان اجازه می‌دهد تا به‌طور یکپارچه مفاهیم اولیه بلاک چین را در بالای محتوای بازی، استریم، ورزش و سرگرمی ادغام کنند. مدل‌های اختصاصی هوش مصنوعی PlayFi داده‌ها را در زمان واقعی از محتوا استخراج می‌کنند، صحت آن را تأیید می‌کنند و آن را در یک شبکه لبه داده با دسترسی بالا ذخیره می‌کنند.

برای اطلاعات بیشتر درباره گره‌های PlayFi، از https://www.playfi.ai/nodes دیدن کنید تا PlayFi را در X برای آخرین اخبار دنبال کنید.

درباره PlayFi

PlayFi با ادغام یکپارچه فناوری پیشرفته بلاک چین و هوش مصنوعی، چشم انداز محتوای زنده را تغییر می دهد. ما با استفاده از بلاک چین zkEVM ایمن و مقیاس پذیر، PlayChain و شبکه غیرمتمرکز مبتنی بر هوش مصنوعی PlayBase، تراکنش های سریع، توسعه محتوای نوآورانه و تجارب محتوای زنده پیشرفته را ارائه می دهیم. PlayFi به سازندگان محتوا، توسعه‌دهندگان، اپراتورها و استودیوها امکان می‌دهد تا جریان‌های درآمدی جدید را باز کنند و تجربه‌های تعریف‌کننده دسته‌بندی را بدون به خطر انداختن تعامل اصلی ایجاد کنند. پذیرندگان شامل سازندگان محتوا و توسعه دهندگان پیشرو هستند که هدفشان ایجاد یک محیط محتوای بلادرنگ غنی تر و پیشرفته تر با وب 3 است. با حمایت سرمایه گذاران و شرکای برتر، PlayFi در حال ایجاد یک اقتصاد محتوایی مرتبط تر، ایمن و پر جنب و جوش است. بیشتر بدانید: playi.ai.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا