اقتصاد

شیبا اینو بی صدا انباشت مرحله چشم 330٪ افزایش

شیبا اینو بی صدا انباشت مرحله چشم 330٪ افزایش

Bijie.com گزارش داد:

شیبا اینو (SHIB) در هفته‌های اخیر الگوی معاملاتی جانبی را تجربه کرده است که نشان‌دهنده یک مرحله انباشت بالقوه است که تحلیل‌گران معتقدند می‌تواند با افزایش 330 درصدی به پایان برسد.

این مرحله در حال انجام با نوسانات کم و کاهش حجم معاملات مشخص می شود زیرا سرمایه گذاران بزرگتر موقعیت هایی را بدون تعدیل قابل توجه قیمت ها جمع می کنند. به گفته تحلیلگران، روندهای فعلی ممکن است نشان دهد که افزایشی مشابه آنچه در ماه فوریه مشاهده شد، در راه است.

با حمایت از این نظریه، CryptoCheck، تحلیلگر TradingView اخیراً مرحله انباشت روش Wyckoff را در نمودار قیمت SHIB اعمال کرد. به طور قابل‌توجه، این امر نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران بزرگ قصد دارند قیمت SHIB را پایین بیاورند و آن را در محدوده معاملاتی باریکی نگه دارند تا زمان برای جمع‌آوری موقعیت‌ها فراهم شود.

تحلیل دو دوره انباشت متمایز را شناسایی کرد. اولین مورد در اواخر سال 2023 تا اوایل سال 2024 رخ داد و به دنبال آن شیوع گسترده شیبا اینو در اواخر فوریه تا اوایل مارس رخ داد. به ویژه، انباشت خاموش باعث شد که قیمت SHIB در کمتر از دو هفته بیش از 330 درصد افزایش یابد.

شیبا اینو ممکن است به زودی 330% مشابه را ببیند

در حال حاضر، مرحله ادغام مشابهی در حال انجام است و سرمایه گذاران بزرگ بی سر و صدا SHIB را جمع می کنند. بر اساس این تحلیل، شیبا اینو ممکن است دوباره قیمت ها را به میزان قابل توجهی افزایش دهد که ممکن است منعکس کننده افزایش 330 درصدی در ماه فوریه باشد.

با توجه به اینکه CryptoCheck معتقد است که Shiba Inu در شرف شکست است، او هدفی را در محدوده $0.00005 تعیین کرده است. این افزایش قابل توجهی نسبت به قیمت فعلی شیبا اینو 0.0000143 دلار خواهد بود.

هدف کسب سود شیبا اینو لانگ

در همین حال، تحلیلگر دیگری به نام MBM Crypto، مناطق مقاومت و پشتیبانی کلیدی را برای Shiba Inu شناسایی کرد. او اشاره کرد که یک خط روند نزولی قیمت شیبا اینو را از آوریل 2024 سرکوب کرده است.

این خط روند همیشه حد بالایی حرکت قیمت بوده است و هر بار که به آن نزدیک می‌شوید قیمت‌ها را پایین می‌آورد. با این حال، او همچنین خاطرنشان کرد که شکست بالای این خط روند می‌تواند احساسات را از نزولی به صعودی تغییر دهد.

تحلیلگران در مورد اهداف احتمالی شکست بحث می کنند

MBM Crypto استراتژی‌های بالقوه شکست را برای معامله‌گران SHIB به اشتراک گذاشت. او توصیه می کند زمانی که قیمت شیبا اینو از منطقه مقاومت 0.00001875 دلاری خارج شد، وارد موقعیت های خرید شوید.

تحلیل او سه هدف قیمتی را برای کسب سود پس از شکست تعیین می‌کند: 0.00002 دلار، 0.0000225 دلار و 0.000025 دلار. این سطوح مربوط به نقاط مقاومت کلیدی است که معامله‌گران ممکن است با فشار فروش مواجه شوند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا