اقتصاد

SpaceX از ماموریت Polaris Dawn برای آماده شدن برای راهپیمایی فضایی تاریخی استفاده می کند

SpaceX از ماموریت Polaris Dawn برای آماده شدن برای راهپیمایی فضایی تاریخی استفاده می کند

Bijie.com گزارش داد:

خدمه یک ماموریت فضایی SpaceX برای اولین بار از وسیله نقلیه خود در صدها مایل بالاتر از زمین خارج می شوند، موفقیتی که قبلا فقط توسط آژانس های فضایی با بودجه دولتی انجام می شد.

SpaceX با پرتاب ماموریت Polaris Dawn خود در 27 آگوست پیش می رود، شرکت هوافضا روز چهارشنبه در پستی در X (معروف به توییتر) اعلام کرد. برای ماموریت بعدی آماده شوید. ماموریت، طراحی شده برای مطالعه اثرات فضای عمیق بر بدن انسان.

ایلان ماسک موسس SpaceX در توییتر نوشت: “این اولین پیاده روی فضایی توسط یک شرکت تجاری و دورترین راهپیمایی از زمین در بیش از نیم قرن گذشته خواهد بود.”

طبق گزارش اسپیس ایکس، سپیده دم پولاریس از پایگاه نیروی فضایی ایالات متحده در کیپ کاناورال، فلوریدا، به عنوان بخشی از برنامه گسترده تر Polaris خود پرواز خواهد کرد. کمیته فناوری اکتشاف فضایی Falcon 9 پرتاب موشک قابل استفاده مجدد Crew Dragon و تیم Polaris Dawn پنج روز را در مدار خواهند گذراند و در این مدت علاوه بر رفتن به فضا، تحقیقاتی نیز انجام خواهند داد.

پیاده روی فضایی در 700 کیلومتری (حدود 435 مایل) بالای زمین، بیش از 200 مایلی بالاتر از ایستگاه فضایی بین المللی، که در حدود 400 کیلومتری (250) به دور زمین می چرخد، انجام خواهد شد. مایل)).

خدمه چهار نفره، متشکل از دو مرد و دو زن، شامل فرمانده ماموریت جرد آیزاکمن، خلبان ماموریت اسکات پوتیت، متخصص ماموریت سارا گیلیس و متخصص ماموریت و افسر پزشکی آنا هستند. منون.

ایزاکسون در توییتی نوشت: “زندگی قرنطینه به معنای انطباق با برنامه‌های خواب جدید، تحقیقات، بررسی‌های رویه‌ای است و همانطور که لباس‌های خشک و آتش‌های ساکن را آماده می‌کنیم، بیدار بمانید.” برای ماموریت “ما گاهی اوقات زمان پرواز داریم.”

SpaceX در یک پست بعدی توضیح داد که ماموریت Polaris Dawn در ابتدا برای 26 آگوست برنامه ریزی شده بود، اما به تاخیر افتاد تا به تیم زمان بیشتری برای تکمیل بررسی های قبل از پرواز داده شود.

اولین راهپیمایی فضایی اسپیس ایکس همچنین آزمایش خواهد کرد که لباس های فضایی این شرکت چگونه خلاء فضا را مدیریت می کنند. تاکنون پیاده روی های فضایی توسط آژانس های فضایی مانند ناسا، آژانس فضایی اروپا (ESA) و Roscosmos انجام شده است.

همانطور که SpaceX توضیح می‌دهد، لباس جدید فعالیت خارج از خودرو (EVA) که فضانوردان در طول پیاده‌روی‌های فضایی خواهند پوشید، از نسل لباس اولیه فعالیت درون‌رگی (IVA) آن است.

“لباس EVA تحرک بیشتر، صفحه نمایش کلاه ایمنی (HUD) و دوربین پیشرفته، منسوجات مدیریت حرارتی جدید، و مواد جدید از SpaceX گفت: Falcon Interstage و Dragon’s Trunk با مواد قرض گرفته شده.

SpaceX به درخواست Decrypt برای اظهار نظر پاسخ نداد.

یکی از پروژه های تحقیقاتی که ماموریت Polaris Dawn انجام خواهد داد، آزمایش ارتباطات مبتنی بر لیزر Starlink در فضا است که به گفته این شرکت در آینده از ماه پشتیبانی می کند. ، مریخ و فراتر از آن داده های ارزشمندی را برای این کار ارائه می دهند.

ماسک مدت‌هاست که از ایده استعمار انسان‌ها در جهان‌های دیگر به عنوان راهی برای اطمینان از بقای ما در آینده حمایت کرده است. به منظور تبدیل انسان به گونه ای چند سیاره ای، ماسک در ماه جولای ایده تولد اولین نسل از مریخ ها را با DNA خود مطرح کرد.

ماسک در یک رویداد SpaceX Starbase در ماه آوریل گفت: “کلید این است که ما به تعداد کافی افراد و ظرفیت کافی در مریخ نیاز داریم تا حتی اگر هر اتفاقی برای زمین بیفتد، مریخ بتواند زنده بماند. و همچنان هوشیاری خود را حفظ کنیم، اما برخی چیزها ممکن است خارج از کنترل ما باشند، بنابراین ما فقط می خواهیم هر چه زودتر به مریخ برسیم و به یک تمدن خودکفا تبدیل شویم.”

ویرایش شده توسط رایان اوزاوا.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا