اقتصاد

جریان ورودی مبادلات بیت کوین در ماه اوت به شدت کاهش یافت

جریان ورودی مبادلات بیت کوین در ماه اوت به شدت کاهش یافت

Bijie.com گزارش داد:

میزان کل بیت کوینی که وارد صرافی ها می شود در مقایسه با روزهای اول آگوست به شدت کاهش یافته است. آخرین داده‌ها در 20 آگوست، ورودی‌های تنها 31000 بیت کوین را نشان می‌دهند که بیش از 50 درصد در مقایسه با جریان ورودی در هفته اول آگوست کاهش یافته است.

در 4 آگوست، نزدیک به 94000 بیت کوین به صرافی های مختلف ارسال شد. سپس در 5 آگوست، 49000 بیت کوین وارد شد و پس از آن در 6 آگوست 51000 بیت کوین سپرده گذاری شد.

BTC به صرافی ها سرازیر می شود (منبع: CryptoQuant)
جریان ورودی مبادلات بیت کوین در ماه اوت به شدت کاهش یافت 1

کاهش اخیر در جریان سرمایه نشان می‌دهد که فشار فروش کاهش می‌یابد و سرمایه‌گذاران معمولاً به جای فروش، وجوه خود را نگه می‌دارند.

آیا نقل و انتقالات Mt.Gox و فروش های دولتی ایالات متحده بر فشار فروش BTC تأثیر می گذارد؟

طبق داده‌های Arkham Intelligence، تا زمان انتشار، کیف پول‌های مرتبط با Mt.Gox هنوز 44899 بیت کوین به ارزش تقریبی 2.7 میلیارد دلار آمریکا را در خود جای داده‌اند.

پیش از این، در 20 اوت، Mt.Gox 12000 بیت کوین را به یک کیف پول ناشناخته منتقل کرد. این اولین انتقال صرافی در بیش از سه هفته است.

در همین حال، شایعاتی مبنی بر فروش بیت کوین توسط دولت ایالات متحده پس از انتقال 10000 بیت کوین مرتبط با جاده ابریشم به کیف پول Coinbase Prime در 14 آگوست منتشر شده است.

با این حال، هیچ تأییدی وجود ندارد که آیا دولت ایالات متحده قصد دارد این بودجه را کاهش دهد یا خیر. کاربران توییتر اشاره کردند که این ممکن است فقط به دلایل ایمن باشد.

در حالی که ما هنوز فروش گسترده ای مطابق با مقدار بیت کوین منتقل شده توسط دولت ایالات متحده و کوه Gox ندیده ایم، ممکن است این نقل و انتقالات در ابتدا به وضعیت وحشت در بازار کمک کرده باشد. با این حال، همانطور که جریان ورودی کاهش می یابد، مسلم است که طلبکاران Mt. Gox همچنان وجوه خود را حفظ می کنند، که با جمعیت شناسی Mt. Gox که نماینده اولیه پذیرندگان مالی غیرمتمرکز است، مطابقت دارد. این طلبکاران 10 سال است که منتظر بازپرداخت هستند و همچنین ممکن است عجله ای برای کاهش دارایی خود نداشته باشند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا