اقتصاد

Brokeree Solutions پشتیبانی از زبان های عربی، چینی، اسپانیایی و انگلیسی را اضافه می کند

Brokeree Solutions پشتیبانی از زبان های عربی، چینی، اسپانیایی و انگلیسی را اضافه می کند

Brokeree Solutions پشتیبانی از زبان های عربی، چینی، اسپانیایی و انگلیسی را اضافه می کند

Bijie.com گزارش داد:

Brokeree Solutions نسخه جدیدی از وب سایت خود را با پشتیبانی از چهار زبان دیگر منتشر کرده است: انگلیسی، اسپانیایی، عربی و چینی. هدف این شرکت ارائه فناوری کارگزاری راحت‌تر به مشتریان در مناطق با رشد سریع مانند خاورمیانه، آمریکای لاتین و آسیای جنوب شرقی است.

تصمیم برای بومی‌سازی وب‌سایت در پاسخ به تقاضای فزاینده مشتریان در آسیای جنوب شرقی و آمریکای لاتین است که اطلاعات را به زبان مادری خود می‌خواهند.

این به‌روزرسانی وب‌سایت بخشی از استراتژی گسترده‌تر Brokeree Solutions برای خدمت به پایگاه مشتریان جهانی در حال گسترش آن است. این شرکت اشاره کرد که صنعت تجارت در مناطقی مانند خاورمیانه، آمریکای لاتین و آسیای جنوب شرقی رشد قابل توجهی را تجربه کرده است که مشخصه آن افزایش نمایشگاه‌های صنعتی و افتتاح دفاتر جدید توسط بازیگران جهانی است.

ویکتور ایوانوف، مدیر منطقه ای توسعه کسب و کار در Brokeree Solutions، در مورد تغییرات جدید اظهار داشت: “این به نفع مشتریان ما است که ما را تطبیق دهند. وب سایت برای زبان های محلی، هدف ما این است که ارتباطات خود را تا حد امکان ساده کنیم.

تجارت اجتماعی

Brokeree Solutions به بهبود پیشنهادات خود و تمرکز بر نیازهای منطقه ای ادامه می دهد. محصول شاخص آن، Social Trading، همچنین پشتیبانی زبان خود را گسترش داده است و اخیراً مالایی و اندونزیایی را به لیست 14 زبان موجود خود اضافه کرده است که شامل چینی، کره، تایلندی و هندی نیز می شود.

با گسترش قابلیت‌های زبانی وب‌سایت خود، Brokeree Solutions قصد دارد ارتباط مستقیم با مشتریان و شرکای بین‌المللی را بهبود بخشد، و اطمینان حاصل کند که کاربران می‌توانند زبانی را برای دسترسی یکپارچه به اطلاعاتی که نیاز دارید

در اوایل سال جاری، Brokeree Solutions وارد فضای تجاری اختصاصی شد و محصول جدیدی را عرضه کرد که برای ارائه زیرساخت خدمات تجاری اختصاصی طراحی شده بود. این سرویس مبتنی بر وب را می توان با پلتفرم های معاملاتی موجود مانند متاتریدر 4 و 5 ادغام کرد. طبق گزارشات، سطوح مختلفی از داشبوردها را برای ردیابی معیارهای معامله گر از ثبت نام تا حساب های تامین مالی ارائه می دهد.

Brokeree Solutions همچنین با ادغام راه حل مدیریت نقدینگی Liquidity Bridge با cTrader، عرضه خود را افزایش داده است.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا